Morgana, az áldozat

 2011.06.12. 07:03

Ha Merlin azt mondja, "nem gond, én is olyan vagyok, mint te, nem lesz semmi baj", akkor Morgana ma is Camelot oldalán állna.

"Mindig azt hirdettem, hogy én játszom a legjobb karaktert. Mérföldekre van, hogy honnan indul és hová jut el." - nyilatkozta minap Katie McGrath az általa alakított Morganáról. A színésznőt az ausztrál Noosa News kereste meg telefonon, a kenguruk földjén ugyanis szintén most vetítik a Merlin harmadik évadját, bár a Ten csatorna néhány epizóddal előrébb tart, mint a mi AXN Sci-fiunk.

"Miután egy évet Morgause-zal tölt az erdőben, Morgana a mágiával élők ellenségének tekinti Camelotot, és kész bántani mindazokat, akiket valaha szeretett, köztük az apját, Uther királyt." - jellemzi a hercegnőből lett boszorkány karakterét a lap. Katie a következőket meséli a szerepről:

"A második évad volt érzelmileg a legnagyobb kihívás, ami Morgana félelmeiről és bizonytalanságáról szólt. Mire eljutunk a harmadik évadhoz, jó látni, hogy elfogadja magát annak, ami. Elég régóta játszom őt, most már három éve, úgyhogy jól ismerem. Tökéletesen értem, miért teszi, amit tesz."

"Amit igazán vártam ettől az évadtól, hogy bár igen, elismerem, szörnyű, amit művel, mégis meg tudom érteni őt. Szeretné megvédeni a hozzá hasonlókat. Ebben az az ironikus, hogy alig különbözik Uthertől. Bár messze nem olyan rossz ember. Nem is értem, miért Uther a jófiú."

"Morgana a körülmények áldozata. Nincs más választása, mint hogy oda álljon, ahol van, de lehet, hogy elfogult vagyok vele. Merlinnek mindig ott volt Gaius, hogy jó irányba terelje, máskülönben szerintem Merlin is arra az útra tévedt volna, amin Morgana jár, hogy megvédje a maga fajtáját. Neki ott volt Gaius és a sárkány. Ismerte a végzetét, miközben Morgana elveszett volt. Merlin hibája, hogy Morgana ide jutott. Kért tőle segítséget, és ez volt számukra a sorsdöntő pillanat. Ha Merlin azt mondja, nem gond, én is olyan vagyok, mint te, nem lesz semmi baj, akkor Morgana ma is Camelot oldalán állna."

Ahogy az újság fogalmaz, a harmadik évad azt mutatja be, Merlin és Morgana mennyire különbözőképp él a birtokában lévő tiltott erőkkel.
Katie ezenkívül a sorozat fejlődéséről és sikeréről is beszél.

"Szerintem komorabb és felnőttesebb lett a sorozat, és a nézők kedvelik ezt. Ám megmaradtak a könnyedebb pillanatok is, amire szintén számít a néző, a humor és a mókázás, amit a fiúk annyira jól csinálnak. Nagyon jó, hogy sötétebb, intenzívebb és intellektuálisabb irányba mozdult a sorozat, ahogy az is, hogy végre látjuk, ahogy a szereplők azzá válnak, amivé tudjuk, hogy válniuk kell. Jó látni, hogy a nézők ezt értékelik. Ez az, amire vártak."

"Csodálatos érzés, hogy ilyen sok embert érdekli az, amit egy cardiffi ipartelepen forgatunk. Lényegében tizenhárom mini filmet készítünk. Ez tizenhárom órányi tévéműsor, ráadásul meglehetősen gyors tempóban forog. Figyelem a fiúkat, és minden tiszteletem Coliné (Merlin) és Bradleyé (Artúr). Mindig előttem kezdenek, és utánam végeznek."

Az eredeti angol nyelvű cikket (a címe "A rosszak, akikkel együtt érzünk") megtaláljátok ide kattintva.

Címkék: színészek 3. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr462976588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása