Jön Gwaine

 2011.06.15. 22:32

Holnap este érkezik a képernyőre a Merlin Han Solója, Albion legbohémebb kardforgatója, Gwaine. Naná, hogy nem most fogjuk utoljára látni!

Erre inni kell, nem igaz?

Címkék: videók 3. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr662987558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanni95 2011.06.20. 13:13:30

Imádom Gwaine-t. Laza, életvidám és Arthur után mégis a legjobb lovag. Sokkal élvezhetőbb karakter mint Lancelot vagy a többiek. Arthur után ő a nagykedvenc:)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.06.21. 00:15:18

Szerintem is óriási figura. Lancelotot is kedvelem, mert végtelenül szimpatikus (ahogy az egy Lancelottól elvárható), de az biztos, hogy Gwaine az élvezhetőbb karakter. Szerintem simán kaphatna külön sorozatot is.

Beti23* 2011.07.01. 13:04:16

Én is nagyon szeretem képes jókedvet sugározni még a legrosszabb helyzetekben is.

MerryW 2011.09.16. 22:25:20

Annyira laza és valami fantasztikus a karaktere egy személyben ellensúlyozza a többi lovag komolyságát, bár szerintem azért a csapattársak még nem kaptak annyi sanszot a kibontakozásra. Majd most meglátjuk! (L)
süti beállítások módosítása