Az ősszel indult angol Merlin magazin kiadója, a Titan Publishing végre lehetővé tette honlapján, hogy más országokból, köztük Magyarországról is megrendelhető legyen a kiadvány egy-egy száma. A második szám, amelyről itt olvashattok, szállítási költséggel együtt 7,89 Fontért (jelenlegi árfolyamon kb. 3000 Ft-ért) lehet a miénk.

A kiadvány itt rendelhető - elsőként az országot kell kiválasztani, aztán a mennyiséget, a fizetés pedig dombornyomott bankkártyával lehetséges. 

Címkék: merchandising

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr603963432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.01.28. 15:28:55

Épp tegnap bontottam ki. (Pedig kb. másfél hete vettem, csak eddig nem jutott időm rá. :) )

Majdnem 4 font a szállítási költség az azért durva. (Én 4 fontért vettem az újságot a boltban.) Amikor én DVD-t rendeltem Angliából azt 1 fontért elhozták Magyarországra.

DE ezzel együtt az mindenképpen pozitívum, hogy Magyarországra is rendelhető már az újság.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.01.28. 19:58:28

Én a napokban rendeltem DVD-t az angol Amazontól (sosem találnád ki, hogy mit :D), és annak is majdnem 4 font volt a szállítási költsége, ha jól emlékszem. Ez van, ezt kell szeretni.

Volt az újság mellé sárkányos pecsét? :D Fotón nagyon jól nézett ki. Az életben is?

Spawn85 2012.01.29. 11:50:01

Sárkányos pecsét most nem volt hozzá. Ajándék volt benne (kulcstartó, kitűzők, meg valami ilyen gumi skorpió), de pecsét nem.

Az Amazon is 4 fontért szállít? Én anno sendit-ről rendeltem, náluk 1 font volt a szállítási költség. (Bár az is igaz, hogy ez majdnem egy éve volt, szóval lehet azóta feljebb ment az árfolyam.)

Tényleg ötletem sincs, hogy mit rendelhettél, egy halvány sejtésem azért csak-csak: Csak nem Merlin DVD-ket? :D

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.01.29. 19:21:27

Talált. ;)

Hülye vagyok, a pecsétet nem adják az újság mellé, csak meg lehet nyerni.
Gumiskorpió... :D
süti beállítások módosítása