Az új Mordred nyilatkozik

 2012.10.02. 22:28

Az ötödik évaddal bemutatkozik a sorozat felnőtt Mordredje, akit a walesi-görög származású Alex Vlahos alakít. A GeekSyndicate vele is készített interjút a cardiffi stúdiólátogatás során, amelyet videó formájában láthattok. Alex rendkívül szimpatikus, egy rajongó lelkesedésével nyilatkozik - annak is vallja magát -, és van valami a tekintetében, amitől máris tökéletesnek tűnik a szerepre. Alig várom, hogy lássam!

Mordredről izgalmas véleménye van: "A nézők nem kapják meg, amire számítanak. Viszont kapnak valami jobbat."

Nem tartja gonosznak a karaktert, azt mondja, nagy utat jár be, és ugyanúgy megvannak az érthető motivációi, ahogy Merlinnek, Artúrnak, vagy épp Morganának.

Mint elárulja, az első két epizód nagyon sokat megmutat majd abból, ki is Mordred valójában. Az elejétől fogva látni fogjuk, hogy mi az, amit szeretne elérni, és az egyáltalán nem rossz. Más kérdés, hogy minden eszközével egyetért-e a néző.
A karakter nem fekete-fehér, és azt, ami a forgatókönyben leírva fekete-fehérnek is hangzott, a rendezővel és a színésztársakkal megbeszélve úgy vették filmre, hogy sokkal több árnyalatot kapjon a karakter.

Mint halhatjuk, ha egy másik szerepet kellene választania, legszívesebben Gaust játszaná, bár csak azért nem Merlint mondja, mert Colin fantasztikus a szerepben. Viszont Gaiusnak jutnak a legjobb mondatok, a legjobb párbeszédek Merlinnel. Kiderül az is, hogy nagyra tartja Richard Wilsont, és rengeteget tanul tőle.

Az interjú egyik legérdekesebb része, amikor arról a napról mesél, mikor nyilvánosságra került, hogy ő játssza a szerepet.

"Fura helyzet volt, mert aláírtam egy nyilatkozatot, hogy senkinek nem mondom el, hogy ezt csinálom. Aztán egy reggel arra ébredtem Cardiffban, a szállodában, hogy vagy négyszáz új emailem jött. A telefonom nem győzte fogadni - bam, bam, bam. Ezek twitter üzenetek voltak, és akkor már tudtam, hogy valami nincs rendjén, valami történt az éjszaka folyamán. Megnéztem, mi történt, és kiderült, hogy valaki rájött. Arra gondoltam: te jó ég, remélem, nem rúgnak ki! Mert hát ez komoly dolog. Úgy mentem reggel a forgatásra, hogy azt gondoltam, meg fognak lincselni. Ez még csak a második-harmadik hetem volt, és ajjajjajj, máris nagy bajban vagyok. Rohantam Sara Hamillhoz, a producerhez, hogy elmondjam, mi történt. Ő még nem tudta. Rögtön hívta Johnnyt és Juliant. Johnny csak annyit mondott: nyugi, már tudunk róla, semmi gond. Hú!"

Címkék: interjú 5. évad alex vlahos

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr234816731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.10.02. 23:17:15

jaj köszi az összefoglalót:) annyira jót tett most ez nekem:)
továbbra is szimpi a srác:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.10.04. 22:39:19

Nekem is, nagyon :) Köszi szépen, Balinor!
süti beállítások módosítása