alex_colin_bbcbreakfast20121026.jpg

Colin Morgan (Merlin) és Alex Vlahos (Mordred) volt ma reggel a BBC Breakfast című műsorának vendége. Kellemes beszélgetés volt, jó őket ilyen lazának látni, ám a nagy kérdésre, hogy lesz-e még több Merlin az ötödik évad után, Colin kitérő választ adott:

"Mindaddig, amíg van élet a történetekben és van élet a karakterekben. Hogy ez továbbél-e vagy sem, nagyon hamar ki fog derülni."

Ezt Alex nevetve így kommentálta: "Most úgy tűnik, mintha mondott volna valamit, de valójában nem mondott semmit."

A beszélgetést megnézhetitek az alábbiakban.

Címkék: média interjú 5. évad colin morgan alex vlahos

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr874872331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.10.27. 05:09:07

Gondolkodtam rajta, hogy lenézek autogramért, de mivel éjjel 2-kor értem haza a melóból, úgy döntöttem, hogy nem játszom el (megint), hogy 3 óra alvás után indítom a napot, úgyhogy passzoltam a dolgot.

Spawn85 2012.10.27. 12:03:59

@Balinor: Egyszer mentem fotózkodni hírességgel 3 óra alvás után. Hát...szépek voltunk mind a ketten hajnalban. :D
süti beállítások módosítása