Fontos és érdekes interjú a Merlin címszereplőjével, Colin Morgannel az angol RadioTimesban. Íme a magyar fordítás:

501_bts_colin_forgatokonyv.jpg

Mit gondolsz a Merlin történetének végéről? Úgy ér véget Merlin története, ahogyan szeretted volna?

Igen, amikor elolvastam az utolsó epizódokat, rendkívül elégedett voltam velük. És meg is döbbentem - kifejezetten váratlanok voltak. Nyilván volt egy elképzelés a fejemben, hogy merre viszik a történetet, és mivel olvastam az Artúr-mondakört, tudtam, hogyan végződik a legendákban. Szóval nagyon, nagyon meg voltam elégedve vele, és szerintem a rajongók is így lesznek.

Mi a kedvenc emléked a sorozaton végett munkáról?

Valószínűleg a legelső napom. Ott lenni a díszletben, az az izgalom és bizonytalanság, és a várakozás, hogy mi minden vár ránk. Az egész egy nagy kaland volt, és úgy emlékszem vissza arra az időre, hogy nagyon izgalmas volt. Egy új korszak kezdete volt.

Megtartasz valamit a Merlinből, pélfául Merlin kendőjét vagy bármi mást a forgatásról?

Megőriztem néhány dolgot, de ahogy öt éven keresztül a történet nagy részében is zajlott, ezeket az emlékeket is megőrzöm titoknak.

Kivel szerettél legjobban forgatni?

Egyértelműen Richard Wilsonnal. Mindig vártam a közös jeleneteinket. Tökéletes úriember és igazi öröm vele dolgozni. És nagyon jó barátommá vált. Nagyon élveztem minden pillanatot, amit mellette töltöttem.

Van kedvenc Merlin-epizódod?

Rengeteg kedvencem ebben az évadban volt, de a korábbi évadokból a kedvencem, azt hiszem, Az utolsó sárkányúr című epizód, a második évad fináléja. Ebben az epizódban először láttuk, hogy Merlin szembenéz a múltja egy részével.
Először találkozhattunk az apjával, és azt hiszem, ez volt az első alkalom, hogy Merlin igazi hatalmat kapott. Megkapta a sárkányurak képességét, azt a hatalmat, amit az apja birtokolt, és ez szép kis betekintés volt a múltba.

509bts_dolma.jpg

Milyen volt az öreg boszorkányt játszani a With all my Heart című epizódban?

(Nevet) Nagyon jó móka volt. Úgy értem, játszottam már az öreg Merlint - mint öregembert -, szóval, amikor olvastam a forgatókönyvben, hogy egy öregasszonyt fogok játszani, nyilvánvalóan volt benne kihívás. De nagyon izgalmas volt a lehetőség, hogy egy epizódban lényegében három különböző karaktert alakíthatok. Remek móka volt.

Te magad zsonglőrködtél az Artur's Bane-ben, és ha igen, mikor tanultál meg zsonglőrködni?

Igen, én zsonglőrködtem. Jött a forgatásra egy fickó az egyik Cardiffban található helyei cirkusz iskolából, és ő tanított meg. Ha egyszer elsajátítod a technikát, utána már csak rajtad áll - csak sokat kell gyakorolni. Szerettem volna, ha megy egyszerre öttel, de a fickó azt mondta, neki több mint egy évbe tellett, hogy megtanulja öttel. Mivel nekem csak néhány hónapom volt, ez nem jöhetett össze. Ezért négyig mentem el, ami elég jó volt.

Szeretnéd, ha egyszer készülne film a Merlinből?

Most, hogy már publikus, hogy ez az utolsó évad, szerintem a rajongók elégedettek lesznek a lezárással. Ha többet csinálnánk, valószínűleg olyan irányba mennék el, ami elégedetlenséget hagyna az emberekben. Úgy vélem, fontos, hogy a csúcson hagyjuk abba.

Mik a terveid a jövőre, most, hogy a Merlin befejeződik?

Olyan történetekkel dolgozni, amiket szeretek, forgatókönyvekkel, amiket szeretek, olyan emberekkel dolgozni, akik szenvedéllyel vannak ezek iránt. Akár színpadon, akár tévében vagy filmen, de ilyen körülmények között szeretnék dolgozni.

506_merlin_gaius.jpg

Ha bármi más TV műsorban szerepelhetnél most, mi lenne az, és miért?

Az utóbbi időben nem volt módom sokat tévézni, de imádom a Breaking Badet, szerintem fantasztikus tévésorozat. Jelenleg ez a kedvenc sorozatom, úgyhogy legyen az. Zseniális - nagyon, nagyon jó.

Mit szólnál hozzá, ha újra a Doctor Whon dolgoznál?

Abban az utcában jártam már, de nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy részese lehettem. Az volt igazából az első filmes munkám, szóval nagyszerű volt részt venni benne, de a jövőben? Valószínűleg nem.

Szóval nem akarnád felkötni a csokornyakkendőt és irányítani a Tardist?

(Nevet) Nem, nem gondolom.

Ha nem vált volna belőled színész, szerinted mi mással foglalkoznál?

Nem igazán tudom, mert mindig is színész akartam lenni. Sosem volt más. Azt hiszem, amikor az ember gyerekként azt mondja, színész szeretne lenni, megpróbálják lebeszélni, úgyhogy ha hallgattam volna mindazokra, talán tanár vált volna belőlem. De igazából soha nem készültem annak.

Mi volt az, ami a kezdőlökést adta, hogy színész legyél?

Azt mondanám, hogy ösztönösen jött. Nem tudnék megnevezni egyvalamit, ami arra késztetett, hogy színész legyek, egyszerűen akartam. Aztán minden, ami jött, csak tovább táplálta a vágyam.

509_merlin.jpg

Mi a legfantasztikusabb dolog, amit egy rajongó valaha is tett érted?

Az egyik legfantasztikusabb az a forgatás ideje alatt, amikor rengeteg ember jelenik meg a franciaországi várban.
Elképesztő, hiszen amikor először forgattunk a várban, az első évad idején, a sorozat még nem volt látható. Simán csak forgattunk, néhány ember járt arra, hogy megnézze a várat, és úgy voltak, hogy "ó, itt meg mi történik?"
Ám azóta ez minden évben csak nőtt és nőtt, és a rajongóktól érkező megbecsülés, akik odajöttek a várhoz és támogattak, egészen lenyűgöző. Nagyszerű dolog volt számunkra, nagyszerű támogatás.

Tervezed, hogy részt veszel közönségtalálkozókon a belátható jövőben?

Ki tudja? Bár jelenleg semmi nincs a naptáramban.

"Képzett bodrhan dobos" vagy (ír népi hangszer - a ford.) és részese Belfast zenei életének. Láthatunk valamikor játszani a hangszereden? Vannak zenei törekvéseid?

(Nevet) Nem, valószínűleg nem. Nagy rajongója vagyok az élő zenének és a koncerteknek, de ezt meghagyom a profiknak.

Címkék: interjú colin morgan

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr864947923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.12.04. 21:31:24

Jó interjú, köszi a fordítást!

Ebből egyébként nekem az jön le, hogy Colin nem igazán akar Merlin mozifilmet.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.12.04. 22:46:51

Köszönjük szépen, Sir Balinor!
<3

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.12.05. 18:00:29

Köszönjük! Nagyon jó kis interjú :)

Merry 2012.12.05. 20:15:28

@Spawn85: Nekem is ez jött le.
süti beállítások módosítása