Az amerikai Jenna Buschtól számos Merlin-interjút olvashattunk az évek folyamán. A produkció hétfői nemzetközi sajtónapján egyszerre három főszereplővel ült le beszélgetni. A Fanhattanen megjelent interjút olvashatjátok most magyar fordításban.

katie_colin_bradley_2009.jpg

"Nehéz elhinni, hogy az ötödik a Merlin utolsó évada lesz. Az első epizód óta rajongója vagyok, és sajnálom, hogy véget ér. Az elmúlt három évben volt szerencsém moderálni a San Diego Comic-Con Merlin-paneljét, és meg kell mondjam, ez az egyik legszerethetőbb szereplőgárda, akikkel valaha interjút készíthettem. Most is lehetőségem adódott beszélgetni Katie McGrathtal, Colin Morgannel és Bradley Jamesszel a bejelentésről, arról, mit fogunk látni az 5. évadban és hogy hogyan zárul a történetük. Srácok, hiányozni fogtok az SDCC-ről!"

Nagyon szomorú vagyok, hogy vége a sorozatnak. Ti hogy éreztek a sorozat végével kapcsolatban?

Bradley: Szerintem jó a vége. Elégedettek vagyunk a befejezéssel.

Colin: Igen, egyetértek Bradleyvel. Amikor az utolsó részeket láttam, úgy éreztem, ez jó befejezés. Szerintem a nézők elégedettek lesznek.

Tudom, hogy beszélgettünk már erről az évek folyamán, de van olyan konkrét mítosz, amit nem csináltatok meg és szívesen láttatok volna a sorozatban?

Colin: Az én egyik kedvencem a Kristálybarlang. Szerintem fantasztikus. Ezt a legendát feldolgoztuk, és nagyszerű volt. De mindig úgy véltem, hogy érdekes lenne bepillantást nyernünk Merlin múltjába is, még mielőtt Camelotba érkezett. Amolyan flashback epizódként, ami bemutatja az ezt megelőző körülményeket. Hogy pontosan miért jött Camelotba, esetleg akár egészen a születése körülményihez is visszamehettünk volna. Mindig úgy gondoltam, hogy egy ilyen epizódot érdekes lenne megcsinálni.

Tudom, hogy nem tudtok részleteket mondani, de olvashattuk, hogy esetleg készülhet egy spinoff sorozat. Van olyan karakter, akit szívesen látnátok egy spinoffban?

Katie: Sir Leon (Rupert Young)! Én Sir Leont szeretném! Mert szerintem elbűvölő lenne és elegánsan brit. Épp mint Rupert. (nevet)

Katie, meg akartalak kérdezni, mert már annyiszor beszélgettünk erről. Most, hogy a sorozat a végénél jár, még mindig úgy véled, hogy Morgana nem gonosz? Megnyugtató befejezést kapott?

Katie: Óvatos akarok lenni, és úgy válaszolni a kérdésre, hogy ne áruljak el semmit. És nem biztos, hogy tudok válaszolni, mert bármit mondanék, azzal utalnék arra, ami történni fog. Ami Morganát illeti, nagyon örülök, hogy elmesélhettem a végét. Mert úgy gondolom, nagyszerű dolog az, hogy valamennyi szereplő története lezárást kap, és minden szálat elvarrnak. Nagyon örülök, és nagy kiváltságnak érzem, hogy megtartottak öt éven át, hogy ezt is megérjem. Szerintem nem fog csalódást okozni Morgana történetének vége, bármi is az.

Twitteren nagyon sokat kérték, hogy kérdezzem meg, hogy Morgana és Merlin valaha is összejöhetett volna-e.

Katie: (nevet) Nos, ők az érem két oldala. A fény és a sötétség, de szerintem nem jöttek volna össze, sajnos...

Colin: Hogyhogy? (nevet) Merlin totál benne lenne!

Katie: És ezt csak most mondod? Most, hogy már befejeztük a forgatást! Ez a lehetőség elúszott, Jenna. Sajnálom!

cc2011_fb_csapat.jpg
Jenna és a Merlin-csapat a tavalyi Comic-Conon

Mit tudtok elárulni az új évadról?

Katie: Morgana esetében kiderül, hogy a negyedik és ötödik évad közt történt események még eltökéltebbé tették a végső célja elérésében, hogy visszavegye a trónt. Börtönbe zárták, üldözték és kínozták a varázsereje miatt... a legnagyobb félelme vált valóra. Úgy érzi, még inkább joggal teszi, hogy el akarja távolítani Artúrt a trónról, úgyhogy tántoríthatatlan.

Colin, rengeteg twitter üzenetet kaptam annak kapcsán, hogy női alakot játszottál.

Colin: Nos, az évek folyamán az írók és a producerek szerettek a legkülönfélébb helyzetek elé állítani, legyen szó komédiáról, érzelmes jelenetről vagy karakterábrázolásról... de arra nem számítottam, hogy az utolsó évadban megdobnak egy nővel. (nevet) Nagyon jó móka volt. Egy újabb kihívás volt színészként, de Merlin számára is, akinek magára kellett ölteni a szerepet... ám ebben rejlik Merlin ereje. Kivont karddal áll elébe.

Mennyi időt vett igénybe a smink?

Colin: Nagyjából négy órát. Valójában ugyanazt a protézist használtuk, amit az öreg Merlinhez, csak a szakáll és a bajusz nélkül. Hihetetlen a sminkesek munkája és mindaz, ami nővé teszi. Úgy nézett ki, mintha egy teljesen másik protézis lenne.

Élvezed színészként az ilyesmit? Volt az én arcomra is ragasztva hasonló, úgyhogy van elképzelésem.

Colin: (nevet) A nap első felében jó móka, de utána egyre nehezebb alatta. Befülled és kissé kényelmetlenné válik. Idén elég sokszor volt benne részem, volt, hogy napokon át. Ebéd után mindig meg kellett igazítaniuk az arcomon. Az ebédidő a legbosszantóbb. Nem tudsz enni semmit, de ha nem eszel, délután már elájulsz. Elég fura érzés viselni, de színészként igen élvezetes.

cc2011_katie_bradley_colin.jpg

Tudom hogy Anthony Head visszatért egy epizódra. Milyen volt újra vele dolgozni?

Katie: Másfél napra jött vissza, és én egyik napom sem voltam ott. A szívem megszakad.

Ó, ne!

Katie: Hát igen. El tudod képzelni?

Mindig olyan kedvesen nyilatkozik rólad/rólatok.

Katie: Hazudik. Én fizetem érte. (nevet)

Bradley: Nagyszerű volt. Néhány napra jött vissza. Szerintem kissé furcsa élmény volt neki, mert egy olyan világba tért vissza, amit valamikor nagyon jól ismert, és amit maga mögött hagyott. Jó móka vele dolgozni. Jó a társaságában lenni. Jó volt, hogy még egyszer lehetőséget kaptunk, hogy vele játszhassunk.

Még megvan a Merlin-kendőm az első évből a Comic-Conról, ezért muszáj megkérdeznem: van valami, amit megtartotok a forgatásról?

Katie: Nagyon szerencsés vagyok, mivel az utóbbi években ugyanazt a jelmezt hordtam, ezért több változat is készült belőle, és az egyiket nagyon kedvesen nekem adták. Az egyik rongyosabb, lepukkant változatot. Partikra szoktam felvenni. Hálaadáskor, a mosogatógép bepakolásakor... (nevet)

Bradley: Épp most intézek egy telefonhívást, hogy az Excalibur nálam landoljon. Nem veszik fel, úgyhogy később még próbálkozom.

Colin: Én is megtartok néhány dolgot, de ajándékba szánom. Eddig még nem neveztem meg őket, nehogy megjelenjen valahol.

Címkék: interjú 5. évad katie mcgrath bradley james colin morgan

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr784951743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajna27 2012.12.06. 22:36:14

Köszönet Balinor! Jó hogy Te még eligazodsz a sok egyszerre megjelent interjú között :)
Azért meghívhatnák őket a SDCCre volt már ott sok olyan sorozat aminek már vége volt addigra :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.12.06. 22:51:02

@ajna27: Jenna írta Bradleynek twitteren - utólag is megköszönve az interjút -, hogy jövőre nézzen el a Comic-Conra. :)

Egy közönségtalálkozó mindig jó, főleg annak, aki el is tud menni rá, de engem jobban izgat, hogy miben látjuk viszont őket legközelebb. Feltéve, hogy a képernyőn vagy a vásznon fognak szerepelni, mert hát a színház legtöbbünk számára kiesik.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.12.07. 20:49:07

Köszönjük ezt a fordítást is! <3
süti beállítások módosítása