katie_mcgrath_photoshoot3.jpgJó hírem van Katie McGrath (Morgana) rajongói számára. Katie állandó szereplő lesz az amerikai NBC és az angol Sky Living koprodukciójában készülő Dracula című sorozatban. A tízrészes sorozat, amelynek címszerepét Jonathan Rhys Meyers (Tudorok) alakítja, Bram Stoker regénye alapján készül, amely az 1890-es évek Londonjában játszódik. Dracula gróf amerikai üzletembernek adja ki magát, miközben bosszút forral egykori ellenségei ellen.

McGrath a sorozatban Lucy Westenra szerepét alakítja, aki a londoni arisztokrácia egyik népszerű alakja, rajong a pletykákért, a csillogásért, és ha nem tévedek, a férfiakért is. Katie biztos élvezni fogja. ;)

Számunkra pedig külön érdekesség, hogy a sorozatot Magyarországon forgatják idén februártól júliusig. Sőt, ahogy azt egy kedves olvasónk Facebookon megosztotta, most pénteken és szombaton 10.00 és 18.00 óra között statisztáknak tart meghallgatást a produkció. Cím: 1087 Budapest, Kerepesi út 15. Bővebben itt.

Ha valaki bekerül a forgatásra, feltétlenül várunk tőle beszámolót! :)

Címkék: katie mcgrath

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr475054117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2013.01.31. 11:17:27

Lucy? De jó! Ő elvileg Mina (Drakula reinkarnálódott szerelmének) a barátnője, úgyhogy akkor sokat fog szerepelni ^^

Kymy 2013.01.31. 15:28:56

Tud valaki valamilyen tel. számot?

camlann 2013.01.31. 16:18:57

aaaaaaaaaaa de elmennék :(

Fanni95 2013.01.31. 20:14:10

én megyek! Ha vámpír kell elég fehér vagyok. :D
annyira fantasztikus lenne csak távolról is látni Katie-t. De az egész forgatásos mizéria érdekel. Bárcsak, bárcsak, bárcsak....:)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2013.02.01. 00:28:54

@Fanni95: én drukkolok (ahogy sztem mindenki más is) hajrá hajrá :)
aztán majd számolj be, hogy milyen volt :)

kingaa. 2013.02.01. 18:45:34

remélem minél hamarabb kiderül azis hogy hol fognak forgatni mert biztos hogy elmegyek megnézni :) és hátha pont belefutok Katiebe :D

Spawn85 2013.02.01. 20:05:56

Ha Magyarországon lennék éppen, szerintem elnéznék, Katie-vel még úgysem találkoztam a Merlin szereplők közül.

Aki megy, esetleg élménybeszámolóra én is kíváncsi lennék. (Különösen, hogy egy magyarországi forgatáson mennyire engedik közel a statisztákat a színészekhez. Már úgy értve, hogy forgatási szünetben. :) )

Merry 2013.02.01. 21:59:53

JEEEE!!
Elhinnétek-e ha azt mondanám, éreztem hogy Katie nálunk fog dolgozni? Bárcsak bekerülnék... van statiszta sulim és elmegyek holnap...
bárcsak...

Kymy 2013.02.02. 09:51:42

Volt valaki jelentkezni statisztának? Elméletileg 15-e felé kezdik forgatni. És úgy hallottam, hogy a kiemelt statisztákat Angliába is elviszik.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2013.02.02. 11:12:52

@Fanni95: @Merry: hajrá-hajrá! Alig várom a beszámolótokat ^^

Fanni95 2013.02.02. 15:26:40

@Caretha: köszi szépen :) és NapShe neked is!
Fantasztikus a magyar csapat, rengetegen voltunk de kb. 40 perc alatt végeztünk mindennel.
Adatlapkitöltés volt, és fotózás. Elmondták hogy február közepétől kb május végéig tart. Sajnos kiemelt statiszta nem hiszem hogy leszek, ugyanis be kellett jelölni hogy alkalmi vagy állandó munkaerő leszek, és mivel tanulok marad az alkalmi. De fantasztikus kosztümök vannak, azt is mutatták! :)
készült rólunk fotó (számmal, mint a börtönökben :D )és most várunk hogy hívjanak ruhapróbára. Szóval most jön az izgatott telefonlesés :D

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2013.02.02. 18:37:56

@Fanni95: én is, én is, szorítunk! :) (oké, azért irigykedem is :P)

Zoe86 2013.02.03. 13:50:54

DRAKULA_ KATIE MC GRATH
MAGYARORSZÁGON!!!
EZ IGEN!

DRUKKOLOK! ( @Fannyi95 )
mekkora lehetőség és élmény--
remélem összejön!

és hogy Katie végre felkeltheti a férfiak érdeklődését :) annak szerintem ő is örül..biztos tökéletes "végzet asszonya lesz"

@Balinor KÖSZÖNJÜK! Te mindig mindent tudsz!
Vajon Bradley-vel mi van?
már mindenkinek van új terve, filmje, szerepe, ..
Bradley nem akart 6. szezont--nagyon másra vágyott--vajon mikor tudjuk meg miben szerepel legközelebb?

Kymy 2013.02.03. 14:38:27

@Zoe86: A következő Star Wars-ban. Na jó, ez vicc,de szerintem megállná a helyét.
Ha még nem jött haza L.A.-ból, akkor vagy nagyon hosszúra nyújtja a szabadságát, vagy meghallgatásokra jár.
Eoin is szenved a dvd-je összeállításával. Róla se lehet hallani semmi biztosat, hogy milyen filmben szerepel majd.

Kymy 2013.02.03. 14:42:10

@Fanni95: Küldtem emailt, megkaptad?

Fanni95 2013.02.03. 17:07:54

Igen, válaszoltam :)
Többieknek pedig továbbra is köszönöm a szurkolàst. Nagyon aranyosak vagytok :)))

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2013.02.03. 18:19:19

@Zoe86: Bradleyről egyelőre semmi hír. Kívülről úgy tűnik, nem kapkodja el. Az utolsó hír az, hogy ismét Amerikában van. El tudom képzelni, hogy a barátnője miatt ott szeretne dolgozni ő is. De Amerikában mások a szabályok, mint a briteknél, és megvan a szezonja annak, hogy mikor kerülhet be valaki állandó szereplőnek egy produkcióba. Nem vagyok annyira képben ezzel.
Örülök, hogy a másik három színésznek máris van új szerepe, Bradley kapcsán meg én is kíváncsian várom az első híreket...

Kymy 2013.02.03. 21:17:14

@Balinor: Csak nehogy tinimovie legyen!
Inkább valami komolyabb szerep állna neki jól.
Lestrapált munkanélküli, vagy egyedülálló apa. Vagy mind a 2.

Merry 2013.02.04. 00:10:25

Szerintem Bradley lehetne a következő James Bond. Akkor lehet hogy végre megkedvelném a 007-t. :) Nem dobna fel ha Amerikában kezdene mert... szerintem eleinte csak valami romantikus borzalom lenne amit alig bírnék letuszkolni a torkomon az ő kedvéért is. Színházban szívesebben látnám most, persze csak képletesen. Remélem valami nagyon jóval tér vissza!

Kymy 2013.02.04. 14:16:40

@Fanni95: TÖBB, MINT 4000 JELENTKEZŐT
fotóztunk le a 2 napos castingon, amely rendkívül zökkenőmentesen zajlott a néha hosszú várakozás ellenére is.
Szeretnénk megköszönni az érdeklődést, a türelmet és az együttműködést Mindenkinek!
Sokan (akik nem értek rá ezen a két napon, vagy nem tudták rászánni ezt a néhány órát, esetleg mi magunk küldtük el őket, mert nem volt náluk adó- vagy TAJ-kártya) érdeklődtek, lesz-e pót-regisztráció.
Nos, már a héten tartunk egyet, pénteken, azaz február 8.-án, 10 és 17 óra között. A helyszín ugyanaz: VIII. Kerepesi út 15., hátsó bejárat.
Kérjük az alábbi e-mail címen jelezzétek megjelenési szándékotokat, hogy tudjuk körülbelül mekkora apparátussal készüljünk a pénteki napra.
faceboxteam.reg@gmail.com
Köszönettel: FBT

Kymy 2013.02.04. 14:17:44

@Merry: Én is attól félek, hogy valami tini romantikus zagyvaságba veszik be.
Angliában legalább több a komoly szerep.

Fanni95 2013.02.04. 15:05:52

Köszi Kymy már láttam :)
azért Amerikában is vannak jó filmek amik nem a True love körül forognak.
Szerintem Bradley-nek is van annyira önkritikája, hogy ilyen filmekbe ne menjen bele.
Meg fogja találni őt a következő szerep, és abban is tuti jó lesz :)

ajna27 2013.02.10. 23:06:18

@Fanni95: @Merry: én is szurkolok Nektek :)Remélem sikerül :)
süti beállítások módosítása