Colin Morgan, Anthony Head és a 24 órás musical maraton

Valamint beszámoló Mátétól, aki mindkettejükkel beszélgetett

 2012.12.11. 02:23

Ahogy Facebookon előre olvashattátok, Colin Morgan (Merlin) és Anthony Head (Uther) hétvégén kivételes színházi eseménynek volt részese. Vasárnap rendezték a londoni Old Vic színházban az első 24 órás musical gálát, amelynek keretében huszonnégy óra leforgása alatt négy musical született meg a színpadon olyan sztárok részvételével, mint Jeff Goldblum, Kevin Spacey (a színház művészeti vezetője), Anthony Head vagy épp az új generáció csillaga, a mi Colin Morganünk.

A beszámolók szerint Anthony Headnek fantasztikus hangja van, Colin viszont a humoros alakításával nyűgözte le a közönséget. A Merlin címszereplője talpig rózsaszínben tánctanárt alakított a színpadon, aki melegnek adja ki magát, pedig olyannyira nem meleg, hogy a történet végére a lány is az övé lesz.

oldvic24colin_szinpadon.jpg
Colin Morgan próbál jelmezben az Old Vic színpadán

No de ennél is jobb sztorija van Máté barátunknak, aki Londonban él és tanul színészetet - ha jól tudom, abban a London Drama Centerben, ahová Bradley James (Artúr) és Santiago Cabrera (Lancelot) is járt. Máté hétvégi melója nem mindennapi élménnyel ajándékozta meg őt. Olvassátok el a levelét, és Merlin-rajongók millióinak nevében fogjátok irigyelni:

"Sziasztok! Meg akarok osztani veletek egy történetet! Tegnapi napom nehezen akart elindulni, [...] húzom az időt a munkába menettel, valahogy nem volt kedvem menni Vinopolisba. Gondoltam, hogy a hely valami borokkal kapcsolatos, és hát elég rossz élményeim vannak felszolgálást illetően a borokról. Nehezen, de ráveszem magam az indulásra [...] mire meglátom, hogy az Old Vic színház 24 órás musical maratonjának leszek az egyik felszolgálója. Nem tellett sok időbe mire ráeszméltem, hogy Colin is szerepelt azon az esten, és valószínű, hogy a vendégek között ő is ott lesz.

Sorba álltunk a többi felszolgálóval a welcome drinkekkel, egyszer csak meglátom Anthony Headet, aki Uthert játszotta a sorozatban, nem sokra rá az ünnepelt dívát, aki Uther troll feleségét játszotta. Hozom a következő tál pezsgőt, mikor egyszer csak odajön Colin, hogy vehetne-e egy pohárral, hebegek habogok, hogy hogy a viharba ne, néven szólítom, és mondom neki, hogy később szeretnék majd vele beszélgetni. Mondta, hogy megtalálom a vip részen, mentsem majd ki onnan, mert nem lesz egy szabad perce sem. El sem hittem, hogy amiről álmodok, amióta Londonban vagyok, hogy a legnagyobb példaképemmel beszélgetek, most már a valóság.

oldvic24colin.jpg

Colin és a "full borosta"

oldvic24colin_fionalaird.jpg

Fiona Laird rendezővel

Sürgök-forgok, igyekszem jól csinálni a munkámat, amihez nem sok közöm van egyébként, közben szemmel tartom, hogy mikor rabolhatnám el egy kis időre. Anthony Headdel elkezdek beszélgetni és nagyon nagy forma, hatalmas színész és nagyon jó dolgokról beszélgettünk, sok sikert kívánt nekem a színész tanulmányaimhoz. Azt mondta, hogy mikor először ráköszöntem, érezte, hogy színész vagyok.

Nagy nehezen találok egy pillanatot, amikor békén hagyják [Colint], odamegyek, nevemen szólít, nah mondom, ez jó arc gyerek. Félig letolt gatyával, full borostásan, a sorozatban játszott szerephez képest merőben másképp néz ki. Mondom neki, hogy azért jöttem Londonba, hogy színészetet tanuljak, és már régóta próbálom elérni őt és Bradleyt, a számomra legnagyobb korosztályom béli színészeket, hogy tanácsot kérjek, és hát, persze, hogy jobban megismerjem őket. Mondta, hogy az ügynöke nem szólt neki semmit sem arról, hogy kerestem, pedig bármikor szívesen beülne velem dumálni egy sör mellett.

Rögtön a színházra és a mai színjátszásra kerül a téma, a sablonos hollywoodi színészettel és a színház halálával kapcsolatban erősen egyetértünk. Illetve abban, hogy hova tűntek a régi idők nagy ikonjai, a mostani színésztársadalom igazi értékeit leginkább csak színházakban láthatjuk, és azokat sem a leghíresebbekben. Meséli, hogy neki sem jött ám könnyen sem a hírnév, sem egy jó szerep. 3 évig, idézem, "szétdolgozta a seggét" egy autómosóban, hogy Londonban tudjon élni és meghallgatásokra járni. Nagyon sok erőt adott ez, hogy látom, hogy más is mennyit küzdött azért, hogy ott lehessen, ahol most van.

oldvic24colin_rajz2.jpg
Balra Colin Morgan - a nap folyamán fiatal művészek örökítették meg a színházban zajló munkát. A képeket elárverezik, a befolyó összeget a jegybevétellel együtt az épületre fordítják.

Lassan már 20 perce beszélgetünk, amíg én a munkámat végezném, mondom neki, hogy mennem kell, vagy kirúgnak. Mondta, hogy feltétlen ejtsük meg a beszélgetést, adjam meg neki a számom meg az emailem. Nem volt nála se toll, se lap, se telefon, így visszamegyek az öltözőbe, hogy leírhassam. Mikor mennék vissza, megállít a superviserem [...]

Gyorsan visszamegyek Colinhoz, hogy odaadjam neki a lapot, mondom neki, hogy lehet, hogy kirúgtak, úgyhogy nem tudok tovább maradni. Irtó rendes volt, fogta magát és mondta, hogy mutassák meg neki a főnököt, beszélni akar vele, hogy barátok vagyunk, miért ne beszélgethetnénk [...] Mondom neki, hogy hagyja, [...] ez inkább csak ártana, mint sem segítene. Kimegyünk dumálni a levegőre, kikísért, elszívtam 2 cigit, aztán akármennyire is rossz érzés, de búcsút kell intenem, tudom hogy 1000 dolga van még, hisz az est egyik ünnepelt sztárja, és hát már legálisan én sem tartózkodhatok a helyen.

Mondta, hogy keressük majd egymást, ne veszítsük el a másikat. Mondom: én téged nehezebben, mint te engem. ;D

Aztán elindultam haza, full boldogan, és rájöttem, hogy véletlenek tényleg nincsenek, ha tudnátok, hány dolog történt úgy és azért, mire kikötöttem annál az ügynökségnél, aki ezt az estet is szervezte, hogy lemondták az aznapi melómat egy zsidó esküvőn, és full utolsó percben kerültem oda be, és hogy pont ott tartották a színház gála estjét... Hihetetlen, és még most sem hiszem el, hogy ez, ami régen csak egy álom volt, az most megtörtént. Hát Colin barátom, várom a hívásod."

Mi meg Máté újabb beszámolóját várjuk, ha a következő élményét is megosztja velünk.

oldvic24colin_rajz.jpg
Colin a jelmezben

Címkék: események colin morgan

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr174959169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoe86 2012.12.11. 08:31:16

BALINOR!!
KÖSZÖNÖM!!
Máté Neked is.

EZ HIHETELEN!!

Szavam sincs erre. Remélem és BIZTOS VAGYOK BENNE ahogy ezt a találkozást, beszélgetést, barátkozást olvastam, hogy LESZ FOLYTATÁS!
Nem véletlen hogy Colin oda jutott ahova
"WORK HARD, BE INSPIRED"!!
ugye..

ja és
HAVE FAITH!!
:)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.12.11. 13:08:29

@Zoe86: én is csak ezt tudom mondani!

BALINOR! MÁTÉ! KÖSZÖNJÜK! <3
(Máté! alkalomadtán tolmácsold Colinnak a magyar rajongók szeretetét <3 :) )

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.12.11. 13:13:50

egyébként ez az ügynökséges dolog tényleg eléggé..."érdekes".. nemrég sikerült felvenni a mailkapcsolatot Laura Donnelly ügynökségével, ahol vissza is írt a pasi a kérdésemre, hogy megadnák e Laura autogramcímét.. a válasz egy mondatos volt:"sajnos nem adjuk meg ügyfeleink elérhetőségét"... gondolhatjátok, mennyire ki voltam bukva... :S... nem a privát elérhetőségét kértem, hanem egy címet, ahová megírhatnám NEKI (persze, "tolmácsolással"), hogy mennyire nagyszerű színésznőnek tartom (ugyebár nem csak Freyaként láttam..)..

ez most a témához egy picit off, csak úgy eszembe jutott..
(sztetek ilyenkor mi a teendő?:S:$)

Spawn85 2012.12.11. 14:48:25

Máté ismerősöm Facebook-on, és vicces de pár napja épp mondtam neki, hogy ha tud nézzen el erre a 24 órás musical-re, mert ott tuti össze tud futni Colin-nal.

Erre pont úgy alakult, hogy ott dolgozott. Érdekes dolgokat produkál az élet. :)

Amúgy neki is mondtam tegnap, hogy gratulálok, ez tényleg nagyszerű történet.
(Ja, meg azt is, hogy egy ilyen találkozáshoz annyi véletlen és szerencse egybeesése kell, ami nekem sosem jönne össze. :) )

Bár a hétvégémre én sem panaszkodhatok, mert én meg John Hurt-tel "futottam össze". :) (Csak hogy Merlin színészeknél maradjunk. :) )

Egyébként Anthony Head-nek tényleg jó hangja van. Plusz nagyon jófej is, még nyáron találkoztam vele a Comic Con-on.

Spawn85 2012.12.11. 15:56:02

@NapShe: Írd meg nekik ezt, hogy nem a privát címe érdekel, hanem egy olyan, ahova rajongóként tudsz neki írni.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.12.11. 18:29:00

@Spawn85: azzal kezdtem.. nemrég újra írtam nekik, hogy az esetleg megoldható-e, hogy nekik címzem a levelet, és odaadják NEKI.. persze h nem válaszoltak.. (és senki se jöjjön azzal, hogy sok levelet kapnak.. mert ha egyszer visszaírtak pár percen belül, akkor 2xra is képesek lehetnek rá.. ennyire nem kell tőlem félni itt a világ másik szegletén.. :( )

Spawn85 2012.12.11. 19:03:51

@NapShe: Pedig elvileg általában úgy van. Az ügynökség címére kell írni a leveleket, aztán vagy odaadják a címzettnek, vagy ott az ügynökségen van egy emberke, aki válaszolgat ezekre (ez a munkája).

Én amikor hírességnek írtam levelet, akkor is az ügynökségre címeztem, ami a leveleivel foglalkozik. Hogy őszinte legyek, a mai napig nem tudom 100%-ra, hogy egyáltalán a kezébe került-e. Bár mivel ugyanazt a fotót kaptam vissza, amit elküldtem, így vélhetően igen.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.12.11. 21:12:12

@Spawn85: Mesélj! Hol "futottál össze" John Hurttel? :)

"Máté ismerősöm Facebook-on"

Mindketten Londonban éltek, mindketten tanultok színjátszást, és mégis, ha nincs a Merlin, nem ismernétek egymást, igaz? :)

@NapShe: Szerintem is küldd az ügynökség címére a Laurának szánt levelet. Remélhetőleg rajtuk keresztül meg fogja kapni.

@Zoe86: Ugye milyen fantasztikus? Annyira örülök, hogy Máténak ilyen élményben volt része, hát még annak, hogy megírta nekünk. :)

Spawn85 2012.12.11. 21:17:50

@Balinor: Vasárnap volt a BIFA (British Independent Film Awards), egy időben a 24 órás musical-lel, és annak a vörös szőnyeges cirkuszánál (ahogy én hívom) volt ott John Hurt is többek között.

"Mindketten Londonban éltek, mindketten tanultok színjátszást, és mégis, ha nincs a Merlin, nem ismernétek egymást, igaz? :)"

Ez kétségtelenül igaz. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.12.12. 01:23:15

@Spawn85: Szóval vasárnap mindenütt ott "voltunk", ahol érdemes volt ott lenni. :D
süti beállítások módosítása