Egy napot bírtam várni, aztán megnéztem az utolsó előtti részt! :) Ha ti eddig nem tettétek meg, szerintem most már várjátok ki a Nagy-Britanniában ma este képernyőre kerülő befejező epizódot, így egyben élvezhetitek a dupla finálét.

Azok számára viszont, akik túl vannak a sorozatzáró első felén, itt van minden kedvcsináló a Merlin legutolsó epizódjához...

The Diamond of the Day - Part 2

"Ahogy dúl a csata Camlann hatalmas fennsíkján, Merlin a végzete nagy pillanatával néz szembe. Vajon talál magában erőt, hogy megmentse az embert, akit királlyá tett, a Camelotot, amelynek felépítéséért küzdöttek és a testvériséget, amelyben osztoztak?"

(december 24. 20:15 BBC One)

Merlin - Colin Morgan
Artúr - Bradley James
Morgana - Katie McGrath
Mordred - Alexander Vlahos
Gaius - Richard Wilson
Gwen - Angel Coulby
a sárkány hangja - John Hurt
Sir Gwaine - Eoin Macken
Eira - Erin Richards
Sir Leon - Rupert Young
Sir Percival - Tom Hopper
Beroun - Barry Aird

Írta: Julian Jones
Rendezte: Justin Molotnikov

513_merlin2.jpg

Címkék: részlet 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr224979596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikaelson 2012.12.25. 16:44:06

Hihetetlenül jó volt a finálé (1. és 2. része is, de főként utóbbira gondolok)... nagyon sajnálom, hogy vége lett. Ráadásul az utolsó 5-10 mp ébresztett rá, hogy egy valamit nagyon vártam, végig... és pont ez lett a vége... Kell folytatás! Spin-off, mozi formában, nekem mindegy :D

siu 2012.12.25. 19:36:40

Vettem a bátorságot és megnéztem! Hihetetlenül hatásos volt és köszönet mindenkinek érte. :) Kihozták a helyzetből a maximumot. Sajnálom hogy csak igy a végén derült fény az igazságra mert igen jó történeteket lehettek volna azok is mikor együtt harcol Arthur és Merlin. Lettek volna poénok:) De ha már igy alakult akkor igy volt jó a vége.A utsó 5-10 mp nagyón jó vég :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.12.25. 21:16:56

Én azt hittem, zavarni fog az utolsó jelenet. A kevés spoiler egyike, amit ismertem, és leírva eléggé hülyeségnek hangzott, meg nem is akartam, hogy kizökkentsen az eszképizmusomból... De végül mégsem zavart, inkább tetszett. Így legalább tudjuk, hogy Merlin halhatatlan, és mivel a sárkány szavai szerint Artúr is visszatér, amikor Albionnak szüksége lesz rá, egy nap a páros újra összeáll. Ezzel a gondolattal könnyebb elbúcsúzni az öt évadtól. ;)

Mikaelson 2012.12.25. 22:45:40

spoiler szócska azért nem kéne oda, Balinor? :D már ha esetleg... na mindegy is :D aki látta, úgy is csak az nézi meg a kommenteket. remélhetőleg.

SPIN-OFF-ot akarok... akár 2-3 év múlva is, de muszáj lenne.. régi Merlin + 1 új Arthur... aki újjászülethetne lány formájában is :D

Selli69 2012.12.26. 15:36:56

Hát akkor, hogy szó ne érje a ház elejét: SPOILER!!!! HA MÉG NEM LÁTTAD AZ UCCSÓ RÉSZT, NE OLVASS TOVÁBB!!!

Én nem vagyok elégedett...beáldoztam volna két kedvenc szereplőmet (Gaius és Kilgharra) is, ha nem így van vége....ez így minden, csak nem boldog vég. A készítők megadhatták volna a nézőknek azt a tudatot, hogy bár az elmesélt történet itt véget ért, Merlinre és Artúrra még sok-sok év és tennivaló vár, ami így, hogy már nincs titok, valami egészen más lesz. Amolyan "és boldogan éltek míg meg nem haltak"-félét vártam volna.
És mivel a legendához csak érintőlegesen ragaszkodtak, fogalmazzunk úgy, hogy csak merítettek belőle, ez még belefért volna. Ezzel a befejezéssel minden folytatás lehetőségét elvágták, és talán ez is volt a cél.
Sajnálom...
Én semmilyen spin-off-ért nem bírnék rajongani, azt hiszem. Annak az eredetihez nem lesz már sok köze, és nem akarnék csalódni.
Ettől függetlenül: a sorozat csúcs volt, minden alkotónak hatalmas köszönet, örülök, hogy rátaláltam és végignéztem. Nagyon megszerettem a szereplőket is, Merlinért mexakadt a szívem a végén....nagyon fog hiányozni.
Úgyhogy most megyek és megnézem magyar felirattal is és holnap is rátapadok az AXN-re :-)

Mikaelson 2012.12.27. 01:12:52

szerintem abszolút jó rész volt. mind a 65 közül a legjobb. igen, kár, hogy a végén derült ki az egész (és SPOILER - Arthur meg is halt a részben - SPOILER)... én szívesen elnéznék egy spin-off-ot, Colin Morgan-nel természetesen.. 2-3.. vagy 4-5 év múlva :D hihetetlen színész a csávó, mint Joseph Morgan (Vámpírnaplók - Klaus).. ezek a Morgan-ek zseniálisak. mindkettő brit ráadásul :D
süti beállítások módosítása