Bár a negyedik évad legnagyobb izgalmai még hátra vannak, mint nemrég olvashattátok, a sorozat alkotói már javában tervezik az ötödik évad sztoriját. A SciFiNow ezért a közelgő évadzáró mellett a jövő évi folytatás kulisszatitkairól kérdezte a fantasy sorozat két producerét, Julian Murphyt és Johnny Cappst.

Hogyan befolyásolja a negyedik évad fináléja, hogy mi fog történni a következő évadban?

JC: A negyedik évad vége rendkívül izgalmas csúcspontot tartogat, és a rajongók szerintem nagyon fogják élvezni a történéseit.

JM: Meglepő fordulattal szolgál az évad vége, ami az ötödik évadban még komoly szerepet fog játszani. Nyugodtan mondhatjuk, hogy egy szereplő, akivel korábban már találkoztunk, visszatér, egy gonosz szereplő, és szerintem a nézők valószínűleg sejtik, hogy kiről van szó.

Szörnyek lesznek (a következő évadban)?

JM: Mindenképp lesznek újabb szörnyek, az első epizódokban két új lénnyel találkozunk, és ugyebár most már két sárkányunk is van, úgyhogy ez érdekes irányba vezet el.

JC: Ismét dupla epizóddal fogunk kezdeni, és számos meglepő fordulatot tartogat majd az ötödék évad, ami, úgy vélem, olyan irányt vesz, amire a közönség nem számít.

Mindig öt évadot terveztek, szóval lehet, hogy mégis továbbmennek ennél?

JM: Erre a válasz mindig magánál a közönségnél van, illetve bizonyos mértékig a tévétársaságnál. Márkanévről van szó, ami egyértelműen tovább folytatható. Remekül működik, a negyedik a legsikeresebb az eddig évadjaink közül. Úgy vélem, a sorozat felnőtt egy idősebb és kifinomultabb (közönségnek szóló) idősávhoz. Ma már este 8 óra után kerülünk képernyőre, nem 6.15-kor, és szerintem jól illeszkedik ide a produkció. A legendához közelítve a történetek önkéntelenül is összetettebbek, érdekesebbek, és a legenda ereje nagyobb hangsúlyt kap, amint Artúr már király és a kerekasztal lovagjai uralják a színt. Ebben egyaránt része van annak, hogy az elképzeléseink fejlődtek, hogy a színészek idősebbé váltak, és hogy a legenda egyre gazdagabban van jelen.

JC: Ezenkívül szerintem a "high concept" sorozatoknál időbe telik, míg a közönség megbarátkozik velük; amikor először megjelent a Merlin, a Robin Hood helyére érkeztünk, és meg kellett küzdenünk azzal a nézettel, hogy "ez csak egy újabb Robin Hood". A szombat esti műsorsáv nem egyszerű, a Doctor Whoval kell versenyre kelni, ami majdnem ötven éve fut már, úgyhogy nehéz feladat megnyerni a közönséget.

Címkék: interjú spoiler 4. évad 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr213420097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AislinCeivun 2011.11.29. 16:36:12

Morder? De szeretném, ha Mordred lenne. :D
Főleg, mert ő tökéletesen tisztában van Emrys kilétével. ;)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.11.29. 22:15:32

Hmm... Annyira Morgause-ra koncentráltam, hogy Mordred eszembe sem jutott. Izgatottam várom, bárki is lesz az.

Beti23* 2011.12.01. 17:03:57

Hát nem hiányzik nekem az a hisztis kis druida gyerek aki megharagszik egy kibotlasztásért de ha ő lesz az akkor is izgatottan várom

Thelder 2011.12.13. 08:48:54

nekem Nimué ugrott be elsőként, visszatérhetne.

Khilgara 2012.01.12. 11:52:48

nekem Mordred ugrott be elsőnek...
Bár Nimué jobb lenne :D

Merry 2012.02.05. 10:16:19

"Season 5 will be the last one, it was confirmed by Julian Jones and Johnny Caps" ebbe botlottam most egy Colin Morgan facebook fansite- on. Hol tudnék utána nézni a valóságtartalmának? Az oldalon sajnos nem nevezik meg a forrást.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.02.05. 14:01:23

Nehéz olyan hírekkel vitába szállni, amelyeknek nincs megjelölt forrása. :) Sajnos facebookon bárki bármilyen hülyeséget leírhat. Julian Jones szerintem az utóbbi hónapokban nem is adott nyilatkozatot. Johnny Capps pedig épp ennek ellenkezőjét állította az utóbbi interjúkban, amelyeknek a forrását mindig megjelölöm. Szóval szerintem ne hidd el, amit ott írnak.

Merry 2012.02.05. 15:07:46

Éppen ezek miatt kérdeztem rá. Meg szerintem a folytatás nagyban függ az 5. évad sikerétől. Azért köszi :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.02.05. 22:26:36

@Merry: Persze, nyilván attól is függ. Szóval egy ilyen hír valóságtartalmának igazából nem lehet utána nézni. Emiatt erős fenntartással kell kezelni. :)
süti beállítások módosítása