A nagy Merlin-kvíz

 2011.12.26. 21:36

Nyilván számunkra a nyelvtudásnak épp úgy tesztje, mint a sorozat ismeretének, de a Virgin Media honlapján igazán kiváló kis Merlin-kvíz található, amit bátran ajánlok figyelmetekbe. Kifejezetten élvezetes volt végigcsinálni, a kérdések változatosak, nem könnyűek, de megválaszolhatók - természetesen annak számára, aki látta a sorozat eddigi évadjait. Szóval ha van kedvetek próbára tenni a sorozattal kapcsolatos tudásotokat, klikk ide!

Én személy szerint maximális pontszámot értem el - no nem felvágásképp írom, csak hogy érezzétek blogírói kompetenciámat. :D

S ha már a Virgin Media honlapjára látogattok, ugyanott szavazhattok kedvenceinkre a Virgin Media TV Awards idei jelöltjei között. A Merlin az alábbi kategóriákban érintett:

Colin Morgan: Legjobb színész
Katie McGrath: Legjobb színésznő
Merlin: Az év tévéműsora
Merlin: Legjobb Sci-fi/Fantasy
Katie McGrath: Legjobb gonosztevő (Morgana)
Katie McGrath: Legszexibb nő
Bradley James: Legszexibb férfi
Tom Hopper: Legszexibb férfi

Csöndben jegyzem meg, hogy Angel Coulbynek (Gwen) legalább annyira ott lenne a helye a legjobb színésznő kategória jelöltjei között.

Címkék: web 4. évad katie mcgrath bradley james colin morgan

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr783497577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.12.27. 02:57:55

Virgin Media...náluk van az Internet-em...és hát...na, mindegy az egy másik történet, ide kissé OFF lenne. (Sok-sok csúnya szóval :) )

Gyorsan kitöltöm a kvízt. :)

Amúgy a díjátadó mikor lesz, lesz valami nagyobb banzáj?

Spawn85 2011.12.27. 03:16:44

Na, ki is töltöttem a kvízt. Hát...ööö...izé szerintem nem értem el valami jó eredményt, a nyelvtudásommal nem volt gond, viszont a sorozat ismerete eléggé hiányos számomra.

Azért arra külön próbáltam figyelni, hogy az egyetlen Nimueh-s kérdést nehogy elrontsam, amiatt azért égett volna a pofám rendesen. :) De azt eltaláltam. (Igaz, a kérdés mellé olyan képet mellékeltek Michelle-ről, hogy elég nehezen vettem rá magam a kérdés elvolvasására-megválaszolására, majd továbblépésre. :D :D)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.12.27. 21:12:29

@Spawn85: Fogalmam sincs, hogy lesz-e díjátadó. De mivel Colin és Bradley épp nyerésre áll, remélem, hogy lesz.

Ugye, hogy jó kis kvíz! :D Engem igazából egyedül Medhir lovagjai izzasztottak meg; csak tippeltem, hogy hányan voltak, pedig tudom, hogy még el is hangzik az epizódban. Rég volt a második évad. :)

Spawn85 2011.12.28. 03:12:40

@Balinor: Na, a Medhir lovagjait én pont elcsesztem. :) Pedig arra simán emlékeztem, hogy 2. Évad, meg arra is, hogy elhangzik, hogy hányan voltak. Csak éppen rosszul emlékeztem, és beírtam, hogy négyen. :D

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.12.28. 22:42:24

@Spawn85: Négyen?! Ez kifejezetten sértő Medhir lovagjaira nézve. :D

Khilgara 2012.01.12. 21:57:50

Én is kitöltöttem :D Sajnos a hiányos angol tudásom miatt 1-et elronottam:S
süti beállítások módosítása