Jó hírem van a Bradley-rajongók számára: Colin Morgan (Merlin) tavaly bemutatott két mozifilmje után Bradley James (Artúr) is tesz egy kitérőt a filmvászonra.

A londoni Olimpia előtt pár héttel, június 15-én kerül az angol mozikba a Vaslady producerének új filmje, amelyben Bradley játssza a férfi főszerepet, bár amint azt a film címe - Fast Girls - is elárulja, a történet középpontjában lányok, méghozzá az angol női futó válogatott tagjai állnak.
A filmet tavaly év végén forgatták Londonban egy fiatal rendező, a reklámfilmesként hírnevet szerzett Ragan Hall irnyításával. Bradley a történetben Carlt, a válogatott masszőrét alakítja, akinek a futókarrierjét egy térdsérülés félbetörte.

Íme a ma közzétett előzetes, amely egész jól sikerült:

Bevallom, nagy általánosságban ki nem állhatom a sportfilmeket, mert a legtöbb egy kaptafára készül és klisé hegyeket vonultat fel. Meglátjuk, mennyiben lesz más ez az angol produkció. Annak viszont mindenképp örülök, hogy a Merlin tehetségei a sorozat forgatási szüneteiben más munkákat is be tudnak vállalni. És a sport téma kétségtelenül jól áll Bradleynek.

A film hivatalos honlapja: fastgirlsthemovie.co.uk

Címkék: bradley james

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr134362229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajna27 2012.04.03. 23:11:08

Balinor! Ismét csak egyetértek minden szavaddal:)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.03. 23:12:07

Nagyon örülök Bradley-nek. :) reméljük, még sok sok hasonló lesz, Vele is, Colinnal is, meg a többiekkel is..:)

Spawn85 2012.04.04. 13:16:39

Szerintem vannak nagyon jól sikerült sportfilmek. (Minden héten háború, Invictus, vagy a mindenki által klasszikusnak nevezett Tűzszekerek, amit én a mai napig nem láttam.)

Ez a Fast Girls is jónak néz ki, ráadásul Noel Clarke írta és szerepel is benne, akit már Doctor Who-beli szereplése miatt is bírtam, de miután tartott nekem órát a drámasuliban még jobban csípem. :) (Amúgy csoda, hogy Michelle-nek ezúttal nem írt bele egy kisebb szerepet, ők ketten nagyon jóban vannak, és Noel általában bele szokta tenni a filmjeibe. :) )

Az meg természetes szerintem, hogy egy sorozat színészei akkor is dolgoznak, ha a sorozatuk munkálatai éppen szünetelnek. :)

ajna27 2012.04.04. 13:45:20

www.bleedingcool.com/forums/front-page-film-tv-video-news/56338-merlin-actor-bradley-james-reveals-details-about-his-character-fast-girls.html

interjú Bradleyvel a filmről, és a karakteréről. az én angoltudásom nagyon kicsi ehhez, de hátha Ti okosabbak többre juttok vele:)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.04.05. 01:19:52

@Spawn85: Azért kell némi szerencse, hogy a Merlinen kívül is adódjon számukra lehetőség, hiszen csakis olyan munka jöhet szóba, ami beszorítható a téli hónapokba.

@ajna27: A térdsérülést ebből az interjúból vettem. :) Számomra ez volt az egyetlen érdemi információ, de az interjú eléggé "Bradley-s", úgyhogy nem teljesen érdemtelen a fordításra.

Spawn85 2012.04.05. 03:08:53

@Balinor: Ez mondjuk igaz. Bár azért a Merlin-színészek most már szerintem vannak akkora nevek, hogy aki őket szeretné a filmjébe, az hajlandó kompromisszumra és úgy időzíteni a forgatást, hogy ráérjenek a színészek. Persze ez nem mindig egyszerű valóban.

Ráadásul nem tudom Angliában hogy vannak a szerződések, de Amerikában van úgy, hogy úgy kötnek szerződést színészekkel egy sorozatra, hogy másba nem nagyon engedik el őket szerepelni. (Michelle emiatt maradt le egy mozis akciófilmről anno, mert a BW-s szerződése miatt nem játszhatott benne. Azóta sem árulta el, konkrétan melyik filmről volt szó.)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.05. 14:05:23

@Balinor:
"az interjú eléggé "Bradley-s", úgyhogy nem teljesen érdemtelen a fordításra."

ezt értsük úgy, hogy lefordítod?*-* :)
(Eoin is rendezett egy olyan filmet, amiben Tom is feltűnik, mint meleg edző:P:D - erről hallottál esetleg valamit??:$$)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.04.05. 21:30:25

@NapShe: Fordítás: Most nem hiszem. De ha valamilyen csoda folytán több időm lesz, mint amennyi írnivalóm, akkor előfordulhat. Inkább nem ígérek semmit.

Eoin rendezése: Hallottam róla, de nem igazán vagyok képben vele. Szerintem rövidfilmről van szó, és talán egy előzetest is láttam.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.05. 21:32:36

@Balinor:
a türelem rózsát terem, azt mondják. :)

www.youtube.com/watch?v=n_rsFrC5sS4
én erről beszéltem. :)

nori*_* 2012.06.09. 16:40:16

Nagyon várom hogy lefordícsák már.biztos meg fogom nézni már bradley ért és a filmér

ajna27 2012.06.12. 18:51:38

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tuv4flHb4p0#!
a Bliss magazin videóinterjúja Bradleyval. talán az amit olvasunk is???
süti beállítások módosítása