Január 4-én a tengerentúlra is megérkezik a Merlin ötödik évada, aznap az amerikai Syfy-on, másnap a kanadai Space csatornán veszi kezdetét a befejező széria. A Syfy Facebook-oldala mind a négy főszereplőt megszólaltatta egy-egy rövid videointerjúban, s bár a kérdések és válaszok nem sok olyat tartalmaznak, amit az elmúlt napok interjúiban ne olvastunk volna, mivel ezúttal videókról van szó, mégiscsak itt a helyük.

Bradley James (Artúr):

A való életben mennyire vagytok közeli barátok Colinnal?

"Elég közeliek ahhoz, hogy biztos vagyok benne, kapcsolatban maradunk, és össze fogunk járni azután is, hogy a sorozat véget ér."

Lesz Merlin-film?

"Elképzelhető, de kétlem, hogy én benne leszek."

Colin Morgan (Merlin):

"Az első napon Richard Wilsonnal forgattam, ez volt a legelső napom, és az utolsó nap utolsó jelenetét is Richarddal vettük fel. Szóval ahogyan kezdődött, úgy is fejeződött be."

"Azt hiszem, a Merlin számára sajnos bezárultak az ajtók. Öt évig tartó utazás volt, és én mindent neki szenteltem. Ez most a búcsú ideje."

Angel Coulby (Guinevere):

"A Merlin stábjával dolgozni remek móka, mert mindenki szeretni való, vicces, régóta ismerjük egymást, ezért remek csapat vagyunk."

Katie McGrath (Morgana):

"Szomorú vagyok-e, hogy ez az utolsó évad? Igen, elszorul a szívem. Öt év után ezek a srácok jelentik a családomat."

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr164960847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoe86 2012.12.15. 16:36:47

"SÍRNI CSAK A GYŐZTESNEK SZABAD!"

valami végetér...
valami fáj...

én azért szomorú vagyok-

bár annak örülök hogy volt-és hogy élvezhettük - és bármikor újra nézhetjük és hogy a színészek is barátokká váltak és kapcsolatban maradnak,ahogy mi is!

Mert ugye.. "ez még nem a vég.. ez még csak a kezdet..."

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.12.21. 01:23:07

@Zoe86: bakker...ha egy ilyen mondattal érne véget a sori... "ez még nem a vég, ez még csak a kezdet".... na ott a százas pzs készlet sem lenne elég nekem sztem *.* :)
süti beállítások módosítása