Fanvideókkal már foglalkoztam a blogon, és még fogok is, annak illusztrálásaképp, hogy a rajongói kreativitásból időnként bizony figyelemre méltó dolgok születnek. Ugyanez igaz a fanartra, ami alatt a rajongók által készített rajzokat, grafikákat, montázsokat értem. Ezen a területen is megvannak az extremitások, most azonban egy nagyon is hagyományos műfajt szeretnék megmutatni nektek.
Nem emlékszem, hogy a Merlinnek valaha is lett volna hivatalos plakátja (jellemző...), ám ha igen, akkor sem biztos, hogy elérné azt a színvonalat, amit a brightporclain.tumblr.com oldalon látható rajongói plakátok némelyike.

Az alkotó (említeném név szerint, de sajnos semmi bővebbet nem tudok róla) már több tucat Merlin-plakátot készített, valamely epizódhoz, témához vagy karakterhez kapcsolódóan, sőt, kérni is lehet nála, szívesen fogadja az ötleteket.
A legfrissebb munkái már az új évad beharangozói; tetszik, hogy mindegyiket ellátja valami kis jelmondattal. De legalább annyira kedvelem az epizódos plakátjait, amelyeknél tökéletesen eltalálja azt a stílust, amit én is választanék a sorozathoz.
 

"Teaser" poszterek a negyedik évadhoz



 Plakátok a második és harmadik évad epizódjaihoz

Az alkotó legnagyobb fejfájása jelenleg az, hogy a munkái már hivatalos Merlin-plakátként terjednek a hálón, miközben nem azok. A minőség tehát ne tévesszen meg senkit, az itt látható képek szigorúan rajongói alkotások! A teljes és egyre bővülő sorozatot, eredeti méretben, megtekinthetitek ide kattintva.

Szerintem akár a BBC, akár a nemzetközi forgalmazó Fremantle Media nyugodtan felvehetné a kapcsolatot a készítővel. Vagy legalább leshetne róla egy kicsit. ;) 

Címkék: fanart

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr202835182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.04.18. 13:51:57

Nagyon jók a plakátok. (Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy milyen jó lehet, ha az ember ért valamihez. :) )

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.04.19. 23:55:48

:) És érzéke is van hozzá. Például a Lady of the Lake plakátján nagyon tetszik, ahogy kétoldalt a fák keretbe foglalják a képet. Könyvborítónak is elmenne bármelyik.

Spawn85 2011.04.20. 12:14:13

Könyborítónak? Abszolút. És sem egyszer fordult elő, hogy az ilyen fan made plakátok egy filmhez vagy sorozathoz jobbak, mint a hivatalosak. (Persze ez valahol érthető is, hiszen egy rajongó azért csinál ilyesmit, mert szereti a sorozatot, viszont aki a hivatalos plakátot csinálja, annak lehet, hogy csak egy munka sok közül.)

OFF: Tegnap befejeztem a 2. Évadot. Arra kérdésemre választ is kaptam, hogy ki volt Merlin apja. :) (Most már csak a ki Morgana anya? és a Honnan ismeri egymást Gaius és Nimueh? kérdéseim maradtak. :) )
Viszont szomorúan láttam, hogy az AXN nem adja a 3. Évadot egyelőre. :(

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.04.20. 21:12:27

Pedig már nagyon várom én is, hát még azok az ismerőseim, akiknek ajánlottam az első két évadot az AXN-en, és teljesen rákattantak.

Amint lesz hír, hogy mikor jön a folytatás, megírom. Még jó hogy... :)

Spawn85 2011.04.21. 23:34:22

Hát...addig marad az 1. Évad hétvégenként.

Legalább megnézem a "Gedref labirintusa"-t. Asszem az az egyetlen rész, amit még nem láttam az 1. Évadból.

No, meg persze megnézem az "Excalibur"-t meg az évadzárót is.

Arra meg nem is emlékeztem, hogy a "The Poisoned Chalice"-ben Gaius is varázsolt. (Egyébként nagyon szeretem ezt a részt az 1. Évadból, mert az egyetlen olyan epizód, amiben Nimueh szinte elejétől a végéig benne van.)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.04.22. 23:47:06

Én az első évadból épp a Gedref labirintusát szeretem legjobban. :)

Spawn85 2011.04.26. 00:56:46

Ezt már más is mondta, hogy az egyik legjobb rész az évadból.
süti beállítások módosítása