Katie McGrath akkora geek, hogy a vele készült interjúknak köszönhetően ráleltem egyik rég elfeledett gyermekkori filmélményemre. A címe Támadás a Krull bolygó ellen (eredeti címén csak Krull), egy nagyszabású angol fantasy 1983-ból, stop motion animációkkal, háttérvetítéssel, sok makettel és holdbéli tájakkal. Időnként kissé Star Wars-utánérzés, de ez majdnem minden fantasyról elmondható a nyolcvanas évekből.

Olyasminek vagyunk a részesei, ami szerintem hosszú ideje nem volt látható tévében.

Katie-vel interjút közöl az angol SFX magazin augusztusi száma, amiből egy kis ízelítőt felraktak a weboldalukra. Jót mosolyogtam az újságíró kijelentésén, miszerint Katie a legjobban öltözött ember, akivel az elmúlt napokban találkozott. Még nekem is feltűnt, hogy milyen jó érzéke van az öltözködéshez (a kapucnis fotót nem ennek illusztrálására hoztam :D), ami a jelmezes múltját tekintve nem csoda, és mivel az interjú a Comic-Conon készült, semmi kétségem afelől, hogy az állítás megállja a helyét. :)

Kis részlet az interjúból (a tovább után már spoilerekkel):

SFX: Élvezed, hogy te vagy a sorozat Darth Vadere?

McGrath: Ki ne élvezné? De komolyan, imádom a női rosszfiúkat. Ki az, aki nem? Jó móka őt játszani. Sokkal magabiztosabb nálam. Időnként megkérdezik tőlem, hogy hasonlítok-e bármennyire a szerepemhez... és nem hasonlítok! Viszont pont ilyen lány szeretnék lenni. Rendkívül magabiztos, határozott, ő az, aki irányít... és intelligens. Mindez elmondható róla. Olykor egy picit rosszakaratú, talán. (nevet) De hát mindannyiunknak vannak rosszabb napjai. Nagyon jó oka van rá, hogy azt tegye, amit tesz.

SFX: A karaktered tudja, hogy "Emrys" fogja okozni a vesztét. Erről többet is megtudunk ebben az évadban?

McGrath: Nagyrészt ő tölti ki a gondolatait. Morgana nem tudja, hogy ki az, de retteg tőle - és ez az egyik dolog, ami hajtja a negyedik évad során. Ez az "Emrys probléma" elég komoly ügy! Ki kell derítenie, ki az, és végérvényesen le kell győznie, az elkövetkezendőkben nagyrészt ez a vágy motiválja a tetteit. De szerintem úgy gondolja, hogy végül célba fog érni. Nem tudja, ki az, csak hogy ez a valaki el akarja kapni, és elpusztíthatja.

SFX: Ez azt jelenti, hogy nagy csaták lesznek az évadban?

McGrath: Minden nagyobb, mint bármi, amit eddig csináltunk. Vicces belegondolni, hogyan kezdtük az első évadot, egy régi mosógépgyárban! Öt díszlet állt benne, öt kicsi díszlet. Aztán minden évben többet építettek hozzá. Most, hogy már a negyedik évadnál tartunk, a hely dugig van. Komolyan, óriási! Áll ott egy hatalmas zöldháttér, nagyobb, mint amekkorát el tudsz képzelni. Most már sokkal többet forgatunk külső helyszíneken is. Múltkor belepillanthattam az első tíz percbe. Emlékszel a Krullra, vagy a Conan, a barbárra? Nagy, sivár, sziklás, nyitott tájakkal. Ez most ugyanaz a hangulat. Vagy mint a Willow. Azok a nagyszabású fantasy eposzok, amik hajdan készültek. A Merlin kapcsán azon gondolkodtam, el sem hiszem, hogy ez egy tévés produkció! Most 35mm-es filmre forgatunk. Sokkal többet filmezünk külső helyszíneken, Walesben, mint előtte bármikor. Olyan, mintha az egész világ kitágult volna. Egész Camelot nagyobbnak tűnik. A sorozat fantasy jellege, a Merlin egész univerzuma sokkal nagyobbnak hat. Olyasminek vagyunk a részesei, ami szerintem hosszú ideje nem volt látható tévében. Nem is tudom, mikor jut ideje a producereknek, hogy aludjanak. Tudom, hogy nekem nem sok jut. 

 

Címkék: interjú 4. évad katie mcgrath

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr383132909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.08.08. 20:05:53

No, lassan mondhatjuk, hogy minden "boszorkány" Sci-Fi rajongó. :) (Bár Emilia Fox-ról nem tudom, hogy áll a témához. :) )

Amúgy Katie szerintem tök szexi ezen a kapucnis képen.

A "Támadás a Krull bolygó" ellent pár hónapja láttam nagyjából újra a Film+-on, és teljesen meglepődtem, hogy Liam Neeson is szerepel benne. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.08.08. 20:16:51

Igen, Neesonon én is meglepődtem.

A képpel kapcsolatban pedig nagyon egyetértünk. ;)

MerryW 2011.08.31. 22:58:43

Annyira kedvelem ezt a nőt!!!
A sci-fi részhez nem értek, de kezdődjön már a köv. évad!! Mi az hogy Lancelot se olyan lesz ahogy ismerjük? Ő lesz a fekete bárány? A tralier is annyira ígéretes főleg mikor Arthur berúgja az ajtót.
süti beállítások módosítása