Ma jelent meg az angoloknál a hivatalos Merlin magazin, amelyben sok minden más mellett olvashatunk a sorozat közelgő negyedik évadjáról (bár a premier dátumáról sajnos nem). Mindenekelőtt megismerkedhetünk a folytatásban várható - már első látásra is meggyőző - negatív szereplőkkel, de olvashatunk Morgana terveiről és a titokzatos rokonról, Agravaine-ről is.

Minderről részletesebben írok az alábbiakban, úgyhogy aki szeretné elkerülni a spoilereket, ne olvasson tovább!

Maureen Carr alakítja az ijesztő Dochraid vámpírszerű alakját, amely Camelot várának falai alatt, bűzlő szeméthalmok közt él, és nem csak bűn ronda, hanem igen gonosz teremtmény is.

"Geldred és mutatványos barátai halálos meglepetéssel készülnek" - írja a magazin a cirkuszi csapatról, akiket rajongói fotókon már láthattunk tavasszal.

Lindsay Duncan (Róma) Annis királynő szerepében tűnik fel. A jelek szerint ő sem a Pendragonok barátja, seregével szeretné meghódítani Camelotot.


A Cailleach

És természetesen ott van a két boszi, Morgause és Morgana, akik az évad első részében rászabadítják Albionra a túlvilág teremtményeit. Ekkor szabadulnak el a Dorocha nevű árnylények is, valamint a Cailleach, a szellemvilág őrzője.

Ha ez nem lenne elég, a rosszfiúk csapatát erősíti a kedves nagybácsi is. "A negyedik évadban láthatjuk, hogy Artúr nagybátyja, Agravaine több évnyi távollét után visszatér Camelotba. Artúr hallgat a tanácsaira, pedig Agravaine titokban Morganával szövetkezik!"

De hogy ne csak a rosszakról halljunk... "A harmadik évad eseményei óta nyugodtabb lett az élet Camelot várában, ám a sors tragikus fordulata hamarosan örökre megváltoztatja Artúr életét.
'A történések hatalmas változást hoznak Artúr számára' - mondja Bradley James, aki a bátor herceget alakítja a sorozatban. 'Hirtelen eszmélnie kell, és el kell fogadnia a végzetét!'"

A magazin beszkennelt lapjait megtekinthetitek a Merlin Network jóvoltából, ide kattintva.

Címkék: spoiler 4. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr573214869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.09.10. 02:46:50

Én meg ma futottam bele a szokásos évad előtti Nimueh is visszatér az évadban hírbe. (Írtam a fórumon is.) Azért szokásos, mert eddig minden évad előtt tuti biztosra mondták páran, hogy Nimueh vissza fog térni. Persze, nem fog most sem, csak már kezdtem aggódni, hogy idén nem süti el senki ezt. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.09.10. 12:58:27

A hülyeség villámgyorsan terjed a neten. Pár hónapja valaki bekamuzta Facebookon, hogy Morgana találkozni fog a sárkánnyal, azóta ez visszatérő motívum a rajongói trailerekben.
Aztán meg majd jön a hőbörgés, hogy azt miért vágták ki... :D

Spawn85 2011.09.10. 20:07:09

Persze, de ez tök egyszerű. Valamelyik rajongó kitalálja, hogy mit látna szívesen a sorozatban. Továbbadja egy rajongótársának, aki ezt már úgy adja tovább, hogy biztosan így lesz. :) Ennyi. :D (Remélem sikerült érthetően megfogalmaznom)

Nimueh visszatérésének pedig még mindig sokan örülnének (nekem sem lenne ellenemre), úgyhogy szerintem az továbbra is minden évad előtt felmerül. (Én viszont továbbra sem hiszem, hogy viszontlátjuk őt még a sorozatban.)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.09.11. 01:21:44

Én is azt gondolom, hogy az íróknak nincs nagy szüksége Nimueh karakterére. Sokkal fontosabb, hogy Mordredet visszahozzák előbb-utóbb.

Spawn85 2011.09.11. 10:59:28

Én is amondó vagyok, hogy annyi minden történt a sorozatban a 2. és 3. Évadban, hogy nem hinném, hogy visszahoznak és nem is biztos, hogy lenne értelme visszahozni egy 1. Évados eleve csak cameo szerepre szánt karaktert.
Hacsak tényleg nem rajongói nyomásra mondjuk a sorozatzáró epizódban, de az meg ki tudja mikor lesz, szóval oda már lehet, hogy még kevesebb értelme lenne.

Mordred-et szerintem is visszahozzák, bár kérdés, hogy Asa Butterfield-nek mennyire nő meg esetleg az ázsiója a Hugo Cabret után. (Bár szerintem annyira nem, hogy ne tudnák megfizetni. De majd kiderül.)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.09.11. 11:20:20

Meg az is kérdés, hogy Mordred mennyire nő meg. :) Mármint a történet szerint.

MerryW 2011.09.11. 12:55:05

Nekem tetszik ez a magazin, a cukormázas, kiborító borítót leszámítva tök jó képek és poszterek vannak benne. Én igyekszem most már nem agyalni azon hogyan lesz vagy lenne jó nekem a sztori, csak várok. Bár a rajongói fotókon látott fehér ruhás lefátyolozott nő igencsak érdekesnek ígérkezik. Meg persze minden apróság amit eddig elcsepegtettek.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.09.11. 15:53:35

"Én igyekszem most már nem agyalni azon hogyan lesz vagy lenne jó nekem a sztori, csak várok."

Szerintem ez a legjobb "taktika". :)

Spawn85 2011.09.11. 19:32:22

@Balinor: Jé, tényleg erre nem is gondoltam. Mordred megnő. :)
süti beállítások módosítása