Majdnem kész a finálé

 2011.11.21. 01:09

Alice Troughton, a negyedik évad dupla évadzárójának rendezője (az évad első három epizódját is neki köszönhetjük) múlt csütörtökön megtekintette az idei széria utolsó részét, majd erről lelkesen be is számolt twitteren:

"Most néztem meg a Merlin 13. epizódját, 4 hete először. Majdnem kész van. Letaglózott. ZOKOGTAM."

Majd hozzátette, hogy jó értelemben zokogott, ha valakiben lett volna kétség efelől. Bennem nincs.
Valószínűleg a "majdnem kész" azt jelenti, hogy még néhány vizuális effektus hiányzik a vélhetőleg grandiózus fináléból. A dupla évadzáró címét egyelőre nem ismerjük, viszont minden okunk megvan feltételezni, hogy az utolsó két rész december 17-én és 24-én kerül képernyőre Nagy-Britanniában. Össznépi zokogás lesz karácsonykor?

Címkék: forgatás 4. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr953399580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AislinCeivun 2011.11.21. 07:22:34

Én biztos vagyok benne, hogy részemről zokogás lesz, igen. :) Akár a boldogságtól, akár a szomorúságtól - bár erősen gyanítom, hogy amolyan keserédes egyveleg lesz. Én is rendszeresen olvasom Julia bejegyzéseit, és tökéletesen egyetértek a 4x7-re tett megjegyzéseivel az évadzáró makrokonfliktust illetően.
Tudod, én nagyon várom. :D Bár tisztában vagyok vele, hogy FÁJNI fog. Nagyon. Szerintem a készítőknek is az a céljuk, hogy fájjon, ezért fektetnek ekkora hangsúlyt Merlin és Arthur barátságára ebben az évadban. Hogy nagyobbat üssön. :P

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.11.22. 22:32:11

Ha nagy dráma lesz, az cseppet sem fog fájni. A tudat, hogy megint kell várni kilenc hónapot, no az annál inkább. :) Az epizódot élvezni fogjuk, ebben biztos vagyok.

Ma kijött az utolsó két rész rövid ismertetője, de még nem olvastam el...

Beti23* 2011.12.01. 16:16:49

Hát én már a kezdetek óta le vagyok döbbenve. Először Uther halt meg azután Arthur kezdte el értékelni Merlint és most még Gwen is elment...

Beti23* 2011.12.01. 16:29:43

Nagyon fog fájni ha vége lesz ennek az évadnak
süti beállítások módosítása