Egy éves a blog

 2012.03.14. 22:10

Bizony, pont egy éve, hogy elindítottam a blogot - épp aznap, amikor elkezdődött a negyedik évad forgatása. Ez a fejezet mostanra lezárult, de már el is kezdődött egy újabb, hiszen - mint olvashattátok - a héten újra forogni kezdtek a Merlin kamerái.

Szerintem remek esztendő áll mögöttünk, én mindenképp élveztem, de merem remélni, hogy ti is. Örömmel látom, hogy bár még csak töredéketek nyilvánult meg, sokan vagytok, akik olvassátok a blogot, akik hűségesen visszajártok ide, és igazán kellemes tanulság, hogy a lelkesedésetek töretlen volt a negyedik évad lezárulta és az ötödik évad forgatása közti csendesebb hetekben, hónapokban is. Köszönöm, hogy itt vagytok, hogy érdeklődtök, és különösen köszönöm, ha olykor hozzá is szóltatok!

Persze, az én lelkesedésem is töretlen, és kíváncsian várom, mit tartogat kedvenc sorozatunk a folytatásban. Szerintem megint izgalmas időszak áll előttünk, aminek mindenképp érdemes lesz nyomon követni az eseményeit. Úgyhogy tartsatok velem, a Merlin bloggal a következő egy évben is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr334317341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.03.14. 23:08:09

Boldog Blogszülinapot! :D

freya_95 2012.03.15. 08:56:52

Én nagyon örülök, hogy megalakult ez a blog, szinte minden hírt innen tudok, meg a Merlinről, és a saját gondolatok, elmélkedések is nagyon jók!Csak így tovább, és boldog szülinapot a blognak!

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.03.15. 11:37:38

Boldog születésnapot! Köszönünk minden infót az elmúlt időkben :) Én itt leszek egy év múlva is, amikor a hatodik évad forgatásának kezdetéről írsz :P :D

Valkea 2012.03.16. 08:54:44

Az összes elkövetkezendő évad során itt leszünk, és szerintem még jóval a sorozat lezárta után is :) Köszönjük a lelkes munkádat! :)

Jess.Mesii 2012.03.16. 12:53:30

Nagyon hálás is vagyok neked a blogért! Tulajdonképpen ez a no. 1. Merlin infó forrásom!:)
Boldog szülinapot a blognak! Ne hagyd abba, mert mi hűségesen számítunk rád!
Ja és nem nyílt még alkalmam megköszönni a segítséget, a prezentációmhoz. Szerdán kerültem sorra és elég nagy sikert arattam!:) Köszönöm szépen!:)

ajna27 2012.03.17. 13:06:37

Mindenkivel egyetértek. Boldog szülinapot a blognak. és még annyit, hogy nagyon szeretem a stílusod, mindig jó kedvem lesz a bejegyzéseidtől. A Jenő Teréz Mária pl azóta is gyakran előjön, sok mással együtt. szóval már nem csak a Merlinből idézünk, hanem a mi Balinorunktól is:)

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2012.03.17. 15:18:24

Boldog szülinapot a blogodnak és neked is! Csak így tovább! Mindig örömmel olvasom a bejegyzéseidet.:)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.17. 22:55:30

@ajna27:

ezt tanúsíthatom! :)
Hajrá Balinor, hajrá Blog! :)
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!:)
süti beállítások módosítása