Rajongók a forgatáson

 2012.03.16. 06:56

Nicci és két barátnője, nem tudom, milyen szerencse folytán, de ellátogathatott a héten a Merlin forgatására. Mint tudjátok, hétfő óta zajlanak Walesben az ötödik évad forgatási munkálatai.
A Skóciából érkezett lányok két napot töltöttek el a stábbal; az első nap egy külső forgatási helyszínen figyelhették a munkát, másnap pedig a stúdióban is látogatást tettek.
A különleges keggyel együtt jár, hogy sem spoilereket, sem fotókat nem oszthatnak meg (még), de a stúdiólátogatásról olvashatunk pár sort Nicci blogján (az alábbi montázst is onnan csentem):

Fényképezhettünk, de meg kellett ígérnünk, hogy nem osztjuk meg az interneten, amíg az epizód adásba nem kerül, és teljes mértékig tiszteletben tartom ezt a kérésüket, viszont azt elárulom, hogy Bradley és Colin még mindig káprázatos! A stáb zseniális - olyanok, mint egy nagy család, és nagyon büszkék az általuk készített sorozatra.

Kicsit alkalmunk volt beszélgetni Katie-vel. A való életben még szebb, és imádni való. Ez a látogatásunk második napján volt, amikor sokkal több minden történt - aznap lényegesen több statiszta volt. Vicces volt látni őket, ahogy talpig jelmezben állnak sorban az étkezőkocsiknál. LOL.

Colin és Bradley a belét is kidolgozta. Ugyanazt a jelenetet többször is felveszik, mindig más szögből, és néha menet közben hozzátesznek valami újat, úgyhogy emiatt megint újra kell forgatni.

Az utolsó napunkon ellátogathattunk a stúdióba is, tehettünk egy sétát a díszletek között. Átsétáltam Gaius műhelyén, és ráültem Merlin ágyára. Artúr íróasztalához is leülhettem. Talán ki is adtam egy rendeletet, hogy Merlin kapjon új ruhát, és aláhamisítottam Artúr aláírását. hehehe. A díszletek fantasztikusak. Aki körbevezetett minket, hatalmas Merlin-geek, és nagyon tetszett neki, hogy annyi mindent tudunk a sorozatról, és hogy idézni tudunk a párbeszédekből.

A jelenetek, amiknek a forgatását láttuk, az első és a második epizódból valók, úgyhogy ha ezek adásba kerültek, meg fogok osztani néhány forgatási fotót.
 

Ezek után tegye fel a kezét, aki kicsit sem irigykedik! :)

Címkék: forgatás 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr414319588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.03.16. 15:05:42

A Merlin újsággal lehetett nyerni látogatást a forgatásra. Lehet, hogy azon keresztül jutottak el.

ajna27 2012.03.16. 20:31:54

A kicsit nem épp a megfelelő szó :D

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.03.16. 23:48:45

@Spawn85: Igen, az lehet. Vagy azt is el tudom képzelni, hogy egyszerűen csak van egy jó ismerősük a stábban. És nem a konyhás néni. ;)

Spawn85 2012.03.17. 02:08:10

@Balinor: Igen, ez is lehet. Valami jó ismerősöm nekem is lehetne ilyen filmes tévéstábba már...

ajna27 2012.03.17. 13:00:51

@Balinor: Lehet, hogy a konyhás néni:P ha jól főz, bármit el tud intézni náluk :D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.17. 18:28:27

@ajna27:
mi rossz helyre születtünk..tudod..:)

Beti23* 2012.03.17. 19:51:07

@NapShe: ja. De én azért büszke vagyok arra, hogy magyar vagyok. Bocs a ``hazafias`` dumáért,=D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.17. 20:03:21

@Beti23*:
természetesen, én is az vagyok. A magyar nyelv nagyon szép és gazdag. (L)
(csak azért szeretnék úúúúgy tudni angolul, mint a SZÜLETÉSNAPOS BLOGGERÜNK:) ):$

Spawn85 2012.03.18. 02:50:12

@NapShe: És baromi nehéz is. Mármint a magyar nyelv. Úgy értve, hogy külföldieknek megtanulni. (Tegnap pont erről beszélgettünk kollégáimmal. :) )

Az angol nyelvtudásodat pedig lehet fejleszteni. ;)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.18. 11:19:42

@Cristine97:
igeeen :) erre írta ki valaki fb-on, hogy Bradley:D:D pedig hát látszólag is Katie-s :DD:

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.18. 11:22:10

@Spawn85:
igen, nehéz, viszont annyira aranyos sztem, mikor külföldiek próbálnak magyarul beszélni. :)
biztosan kell hozzá kitartás (mármint alapból a nyelvtanuláshoz, akár magyar, akár angol)
:)
és hát én is igyekszem:)

Valkea 2012.03.18. 11:24:01

@NapShe: Hehe, az szép is lenne, Bradley fekete körömlakkal :D Habár Colint már láthattuk szép fekete körmökkel a Ki vagy Doki?-ban :)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.18. 11:25:54

@Valkea:
gondolom, az illető, aki ennyire "benézte" a kép alanyát, arra gondolt közben, hogy tavaly is BJ tartotta a forgatókönyvet a kezében, mint bizonyítékot, hogy készül a 4.évad... :)
Colinnak amúgy kifejezetten jól áll a fekete körömlakk:D:D

Spawn85 2012.03.18. 18:36:48

@NapShe: Azért egy angolnak magyarul megtanulni szerintem jóval nehezebb, mint egy magyarnak angolul. :)

Ja, még egy dolog: Ez a "rossz helyre születtünk". Szóval, nem muszáj ott leélni az életünket, ahova születünk. Én pl. bevallom őszintén, otthon valahogy mindig is úgy éreztem, hogy nem találom a helyem. (Ez volt az egyik ok, hogy eljöttem.)

Ezzel együtt a hazaszeretet is fontos persze, én sem fogom sosem megtagadni, hogy magyar vagyok.

Na, ennyit OFF-nak.

Megnéztem ezt a linkelt képet. Nekem is az ugrott be, hogy persze Bradley fekete körömlakkal. :)
süti beállítások módosítása