Futótűzként terjedt ma a pletyka twitteren, miszerint Alexander Vlahos 23 esztendős dél-walesi születésű színész szerepet kapott a Merlin ötödik évadjában.
Az információt tulajdonképpen ő maga is megerősítette. Néhány bejegyzés az elmúlt hetekből a színész twitter csatornájáról:

márc. 1. - Megjött a hír, és a hír JÓ. Nagyon izgalmas dolgok jönnek... Lakat a számon.

márc. 6. - Ma "paróka próbán" voltam az új munka kapcsán. Holnap olvasópróba. Fantasztikus dolog.

márc. 20. - Jó reggelt! Korán keltem, mert lóra ülök. Nagyon várom.

márc. 22. - Ööö... igen. Ma reggel egy csomó új követőre ébredtem. Nem tudom, hogyan tudódott ki a hír. Egy léleknek sem árultam el :/

Vlahos Cardiffban tanult színészetet a Royal Welsh College of Music & Drama diákjaként. Eddigi legismertebb szerepe Tom Evans a BBC The Indian Doctor című produkciójában. Tavaly Ian McDiarmid oldalán játszott a Császár és Galilei című darabban a londoni Nemzeti Színház színpadán.

És hogy kit játszik a Merlinben? Komoly spoiler következik...

Mordred!

Újabb pipa a kívánságlistámon. :)

Címkék: spoiler színészek 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr124334067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.22. 23:23:03

légyszi, ezek után kívánd azt, hogy Freya visszatérjen (persze csak akkor, ha újra Laura Donnelly játssza *-*)
:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.03.23. 00:05:25

azt nem tudjátok, hogy blokkokban forgatnak most is, tehát 1-2. részeket csak egyelőre? Arra akarok kilyukadni, hogy ha már most olvasópróbán és forgatáson járt ez az új fiú, akkor az azt jelenti, hogy már az első-második részben szerepelni fog Mordred? Azért az elég sok mindent meglódítana a történetben... (Freya, igggen, őt én is nagyon-nagyon szeretném vissza :))

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.03.23. 00:34:20

@Caretha: Igen, blokkokban forgatnak, és már a dupla nyitóepizódban is szerepelni fog. :)

@NapShe: A tó úrnője szerepelt a listámon. ;)

Spawn85 2012.03.23. 02:37:07

Amikor tavaly szárnyra kapott a hír, hogy egy régen látott negatív szereplő vissza fog térni, az első (vagy második?) gondolatom az volt, hogy csakis Mordred lehet. És tényleg. :) (Lehet, lottóznom kéne holnaptól...a brit lottón úgyis szoktak nyerni szép összegeket. :) )

Ez vélhetően azt is jelenti, hogy egy idősebb Mordred-et fogunk látni...gondolom én...

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.03.23. 07:20:03

Hát eltelt néhány év közben... Uh, de jóóó, beindult a fantáziám, előre sajnálom Merlinünket, ez biztos nem fog neki jól esni, már az elején fel fogja borítani az évadot... De soká lesz még ősz.. :( :D

Spawn85 2012.03.23. 12:34:51

Vagy az is lehet, hogy bedobnak egy nagyobb időugrást (Mit tudom én 4-5 év) sorozatoknál előszokták ezt húzni néha. Bár nem a britekre, hanem inkább az amerikaiakra jellemző.

Az jó, hogy lesz egy másik negatív szereplő, nemcsak szegény Morganát intézik el kétrészenként.

Most már csak egy normális varázslópárbaj kéne...oké azt behatárolja a költségvetés, szóval ráér az évad végén, de tényleg jó lenne. :)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.03.24. 09:49:06

bocsánat érte, nagyon nem ide vág, de ezt muszáj megosztanom veletek (annyira jó lett tőle a reggelem :D): www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VBYe1Jk56zU

Jess.Mesii 2012.03.24. 17:32:06

kicsit csalódott vagyok...Asa Butterfield nekem jobban a szívem csücske mint ez a srác. Persze, értem én hogy idősebbnek kell lennie... vagy csak én vagyok így ezzel? Nekem valahogy a sematikus twilight vámpír ugrik be róla.

Jess.Mesii 2012.03.24. 17:36:18

@Caretha: vimeo.com/39021703 ez a teljes Behind the Scenes videó!:) Nekem is nagyon bejön! Colin egészen más. Először látom jópasinak:D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.24. 18:23:34

@Jess.Mesii:

nyugi, nekem is a vámpírsrác jutott róla eszembe :D
bár nekem Asa sem volt a szívem csücske:$$, na mindegy.

viszont azt nagyon szeretném, hogy (amennyiben Freya visszatér) Őt továbbra is Laura játssza *-*

BALINOR! lehet, az is bele kellett volna írnod a kívánságlistádba..:) úgy kevesebb félsz lenne bennem:$ :)

Jess.Mesii 2012.03.24. 20:39:04

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Okvw6vcY11o#!
bocsánat de úgy érzem ezt muszáj megosztanom veletek! annyira iszonyatosan jóóó!:D

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.03.24. 23:14:05

@Caretha: Dehogynem vág ide. Csak meg kellett írnom hozzá a "cikket". Már kint van. ;)

@Jess.Mesii: Nekem első blikkre jó Mordrednek tűnik. Ráadásul a többi fotón fiatalabbnak látszik, úgyhogy szerintem egy 17-18 éves Mordredet simán el tud játszani.

@NapShe: Ha Freya visszatér, nem látom okát, hogy ne Laura játssza. Az 5. évad legalább 5 évvel később játszódik, mint a 2. évad vége, amikor Mordredet utoljára láttuk. Asa biztos sokat nőtt, de azért nem ennyit. Ezért kellett őt lecserélni.
Meg hát ahhoz, hogy Mordred betöltse a szerepét, fel kell nőnie. :)

Spawn85 2012.03.25. 14:25:49

Ezért jó fantasy sorozatot forgatni. :) Mert itt mindent lehet. :)
Ha nem ér rá esetleg a színész, aki eddig játszotta a karaktert, sebaj, beleírják a sztoriba, hogy alakot váltott vagy nem tudom, aztán máris más játssza. :)

Bár Mordred esetében nem 100%, hogy erről van szó. Lehet, hogy mindenképp csere lett volna. (Az viszont tény, hogy ha jól tudom, akkor Asa Butterfield éppen most állt neki az Ender's Game forgatásának, tehát nem nagyon réne rá a Merlin-re semmiképpen.)

ajna27 2012.03.25. 16:28:51

Mordred csak ne töltse be teljesen a szerepét, mert sokkot kapok ha kinyírja Artúrt:D Remélem erre is kitalálnak valami alternatív megoldást:P
ja amúgy azt olvastam valahol, hogy Alvarr is visszatér. Ő rajta volt a listádon Balinor? mert Bradley-én rajta volt, elmondta pár helyen :D:D

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.03.25. 19:34:22

@ajna27: Nem fért rá a listára. De amúgy rajta lenne. ;)
Sajnos én még ilyen hírt nem olvastam, úgyhogy nem élem bele magam.

@Spawn85: Szerintem Asát mindenképp cserélték volna.

ajna27 2012.03.25. 21:59:12

@Balinor: azt hiszem a face-en olvastam, tehát talán 20% a valóságalapja

Spawn85 2012.03.26. 00:32:27

@ajna27: Én már azon sem lepődnék meg, ha itt Arthur ölné meg Mordred-et.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.26. 13:40:23

@Spawn85:

ilyen verzióban én is benne lennék :))

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.03.27. 23:53:15

@Spawn85: A legtöbb feldolgozásban Artúr öli meg Mordredet. Csak a gesztus kölcsönös. :D

Engem minden megoldás érdekel. :)))

Spawn85 2012.03.28. 13:18:55

@Balinor: Ez érdekes, mert a '98-as Merlin minisorozatban Mordred ölte meg Arthur-t, ha jól emlékszem. Bár igaz, hogy Arthur eléggé mellékszereplő volt, és inkább Merlin-re fókuszáltak.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.03.28. 13:43:41

én leragadtam ott, hogy egymást ölték meg.. aztán ha hiszünk Arthur reinkarnálódásában, akkor tulajdonképpen meg sem halt :) mármint Arthur..:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.03.28. 20:07:55

Az 'Arthur és a nők' c. filmben is Mordred ölte meg Arthurt, holott ott ő a közös gyerekük volt Morganaval (bár nem direkt történt a dolog..), szóval szerintem ezekre nem kell alapoznunk. Ahány feldolgozás, annyi féle már a történet :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.03.28. 20:27:27

@Spawn85: Szerintem abban is egyszerre végeztek egymással, akárcsak az Excalibur című filmben, bár fel kellene eleveníteni az emlékeimet.

Spawn85 2012.03.29. 01:44:28

@Balinor: Ja, nekem is kéne már egy kis "memory refresh" :) . lehet újra kéne néznem a '98-as Merlin minisorozatot így mai szemmel (meg azután, hogy nézem ugye BBC-s sorozatot). Mert most így per pillanat annyi rémlik tutira, hogy Arthur meghalt benne, meg hogy a végén Merlin és Nimueh maradtak együtt. (Illetve ott Nimue-nek hívták)

Merry 2012.04.07. 13:12:07

Én arra leszek nagyon kíváncsi, Mordred elmondja-e Morgánának hogy Merlin Emrys. :)
süti beállítások módosítása