Camelot nindzsái

 2012.04.25. 23:49

Az a helyzet, hogy Eoin Macken (Sir Gwaine) felfedezte ma, hogy az ötödik évad egyik kaszkadőre, egy bizonyos Dave jó pár évvel ezelőtt Leonardót játszotta a Tini nindzsa teknőcök eredeti filmváltozatában, és ennek annyira megörültek a srácok, hogy jókedvükben feltettek twitterre egy teknőcösen pózolós fotót.

Láthatjátok a hajtás után.

Közben természetesen zajlanak az ötödik évad munkálatai. Tegnap ismét egy barlangban forgatott a stáb - annyit tudunk, hogy Eoin és Bradley részvételével.

 
Eoin Macken, Tom Hopper, Bradley James és Dave, a nindzsa kaszkadőr

Címkék: 5. évad bradley james forgatási fotó eoin macken tom hopper

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr354473860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valkea 2012.04.26. 06:41:31

Köszi a hírt! :D Yeah, TMNT!! :D Bátyám is pont most vett egy teknőst... XD

Egyébként Bradley kék dzsekije alatt mi az a pongyola?? o.O

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.26. 12:10:14

:))))
óvodában Leonardonak öltöztem be farsangkor :D:D:P
köszi a hírt, legalább már én is tudom, hogy ki az "ismeretlen fickó" a képen:))

egyébként engem is érdekelne BJ új ruhája:D

ajna27 2012.04.26. 18:50:35

@Valkea: Pongyola :D:D:D ez jóóó :)
Amugy imádom ezt a sok lükét, nagyon :) bár gondolom ez nem újdonság:P

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.26. 20:37:57

@ajna27:
hát most, hogy "mondod"....:D
tényleg nem az, de nem gond, ezzel itt sztem nem vagy egyedül:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.04.27. 22:12:13

nagyon nem... imádnivaló őrültek :D "Tini-nindzsa-harci-teknőc..." bocs, de óhatatlanul beugrott :D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.28. 00:40:26

@Caretha:
"Sok veszély közt a helyét megállja, az ellenségét kivont karddal várja. megbirkózik a modern technikával" stb. :D
(ez is mind igaz Rájuk:D)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.04.28. 10:51:13

@NapShe: igaz hát :DDD Láttátok a the real Merlin and Arthur videókat youtube-on, amin Colin és Bradley utánajárnak a legendának? Annak az elején van, hogy egy térképpel is igen nehezen birkóznak meg, és össze-visszaforgatják, mire megtalálják az úti célt. És még így is elkésnek.. :D De azért odataláltak! :))

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.04.28. 11:57:15

@Caretha:
igeeen:) bár magyar felirat híján kénytelen voltam beérni a nonverbális jelekkel:) egyébként sztem ott a leghelyesebb Bradley (az a bajusz & szakáll nagyon jól áll Neki) annyira reménykedtem, hogy az 5.évadban majd így fog megjelenni, mint Bölcs Király :)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.04.28. 13:42:23

@NapShe: egen, mint megházasodott férfiú... én is reménykedtem :)

Beti23* 2012.07.04. 20:26:51

@Caretha: Én is láttam. Annyit röhögtem rajta.:D
süti beállítások módosítása