Vígan él a statiszta

 2012.09.01. 15:11

Gavin Walesben él, és ha már Walesben él, a héten beugrott statisztálni a Merlinbe. Mint írja, a kaja jó volt, jókat kardozhatott, és még fizetést is kapott érte.
Mindezt illusztrálja a stúdióban készített fotókkal, amiket felrakott a Tumblr blogjára. Köszönet Napsugárnak, aki rátalált!

statiszta_s5_0830.jpg

Most még a képen is látható cardiffi stúdióban zajlik a munka, de jövő hét második felétől újra Franciaországban forgatják az ötödik évadot. Ez pedig remélhetőleg nem mást jelent, mint hogy számíthatunk a Pierrefondsból érkező forgatási képek és beszámolók özönére.

Címkék: forgatás 5. évad forgatási fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr444745855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.09.02. 11:00:44

Az biztos, hogy statisztának nem rossz lenni. Azért otthon is szépen fizetnek.
Én nézegettem itt Angliában is ilyen melókat, csak elég sok a nem fizetôs, fizetôsre meg nem olyan egyszerû bekerülni.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.09.02. 12:57:55

@Spawn85: Igen, a komolyabb produkciók adatbázisból, ügynökségen keresztül veszik fel a statisztákat.

Hozzáteszem, szakadó esőben, sárban, a walesi erdő mélyén biztos nem olyan felhőtlen élmény statisztának lenni. :)

Spawn85 2012.09.02. 14:34:23

@Balinor: Ezért kell az elején egy-két ingyen melót elvállalni, hogy bekerüljön az ember a rendszerbe. Csak ingyenmelóból meg a lakbért nem nagyon lehet fizetni.

Az esô meg sár az olyan dolog, amit el lehet viselni, ha cserébe az ember mondjuk valamelyik kedvencével találkozhat. (Mondjuk e tekintetben az utóbbi két hétre én sem panaszkodhatok :) )

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.09.03. 22:33:00

@Spawn85: Mi jó történt az utóbbi két hétben?

Spawn85 2012.09.04. 04:22:30

@Balinor: Egy párszor összefutottam Michelle-lel :) Úgy kb. ötször az elmúlt két hétben, úgyhogy lehet már unja képemet. :D Voltam horrorfesztiválon az új filmje a Cockneys vs. Zombies premierjén (hatalmas film én végigröhögtem az egészet, ja és Georgia King is játszik benne aki szintén volt a Merlin-ben)
meg kétszer megnéztem színházban. Fantasztikus volt.
Csináltam egy-két fotót is vele. (Az egyiket Merlin fórumra is kitettem) Amúgy nagyon jófej volt minden alkalomnal. A színházban már elöre köszöntött amikor másodszorra mentem. :) Sôt azt is megvárta, hogy beállitsam a fényképezôt normálisan. Közben persze nem felejtettem el informálni arról, hogy ô a kedvenc színésznôm a Bionic Woman óta.

Hát ennyi lenne. Bocs a kisregényért. Meg az OFF-ért. Na jó végül is annyira nem OFF mégis csak egy egykori Merlin szereplö. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.09.04. 21:19:02

@Spawn85: Örülök, hogy végre összejött a fénykép. :D

Kicsit kiestem a Merlin fórum olvasásából, de feltétlenül pótolni fogom.

Spawn85 2012.09.05. 03:13:30

@Balinor: Már három is :) A Facebook-os Merlin csoportba fel is tettem ôket. Meg egy csomó aláírt cucc. Meg hát persze a tény, hogy ott állt mellettem. Azt meg hogy rám köszöntött a színház elôtt még mindig alig hiszem el :)
süti beállítások módosítása