A múltkori után újabb interjút olvashatunk az 5. évadban Mordredet alakító Alex Vlahosszal, aki a SciFiNow magazinak elmesélte, milyen Asa Butterfield helyébe lépni. A magyar fordítás:

s5promo_mordred.jpg

Ideges voltál az első napon a Merlin forgatásán?

Másképp nem mondhatom, be voltam rezelve. A családias hangulat és egymás ugratása olyan szinten van jelen a szereplőgárdában, mint sehol máshol, ezért új fiúként megérkezni kicsit ijesztő volt. A viccelődések miatt, különösen ami a lovagok közt megy, folyton azt kérdeztem: "Ezek meg miről beszélnek?"

A karakter miatt is volt rajtad nyomás?

Asa (Butterfield), aki előzőleg játszotta Mordredet, nagyon jó volt és sokan szerették, ezért igyekszem megfelelni annak, amit ő csinált. Megnéztem mindent, amit Mordredként alkotott, hogy ha lehet, ne szúrjam el. Viszont nagyot ugrunk előre az időben, ezért ki kell pótolnom a hiányzó történéseket. A közönség nem ostoba, tudják, hogy egy másik színész játssza a szerepet, így hát valamit magamból is bele kell tennem.

Utánozod Asa bármelyik gesztusát?

Van nála egy dolog, amit szerettem volna minél gyorsabban átvenni, amolyan tisztelgésképp, és azt sem bánom, ha esetleg a közönség nem fogja észrevenni, de amikor utoljára látjuk, Asának van egy zseniális mosolya, amit egy pillanat alatt eldob, és olyan gonosz képe lesz, mint senkinek. Ezt vissza akartam hozni, hogy utaljon a múltra, és ami utána következik, az már az én Mordred ábrázolásom.

A jelmezed nagyon más lesz?

Sok fotónk volt Asáról a jellegzetes köpenyében, de elég határozottan mondtam, hogy mást szeretnék. Ha az alakításommal és az öltözékemmel is megpróbálok hasonlítani rá, az már olyan, mintha át akarnánk verni a közönséget, hogy azt higgye, ugyanaz az illető játssza a szerepet. Azt akartam, hogy olyan legyen, amilyennek a forgatókönyv olvasásakor elképzeltem. Idősebb lett, élettapasztalatokat szerzett, és tetszik a bemutatkozása, egyáltalán nem az, amit várnánk. Tudom, hogy sokan párhuzamba állítják Agravaine-nel, és azt gondolják, hogy Mordred ugyanazt a szerepet tölti majd be, de amondó vagyok, várjanak, és majd meglátják...

Címkék: interjú 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr534779678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.09.16. 10:18:55

na jó! ide az 5.évadot MOST! :)
KÖSZI A FORDÍTÁST!!!
egyre szimpibb a srác:) (nem akarom megutálni Mordredet:S)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.09.18. 18:39:24

Igen-igen, jöhetne már, nagyon kíváncsi vagyok erre a nagy belépőre :))) (amúgy Asa-nak az a mosolya tényleg bravúros volt, meg tudtam volna fojtani érte :D)
süti beállítások módosítása