Nem Artúrként tér vissza

Bradley James már az új szerepeket várja

 2013.01.04. 00:50

bradley_nta2012_200x243.jpgPénteken Amerikába is megérkezik a Merlin befejező évada. (Csak megjegyzem, hogy tavaly a Syfy legnépszerűbb sorozata volt a Merlin, amivel angol sorozat valószínűleg még sosem büszkélkedhetett a tengerentúlon.) Az amerikai premier apropójából szólaltatta meg Bradley Jamest a Los Angeles Times, egyebek mellett arról is kérdezve, a Merlin után érdekelné-e egy Artúrról szóló spin-off sorozat.

"Szóba került, de hogy őszinte legyek, úgy gondolom, ideje szögre akasztanom a láncinget, és átadnom a palástot a következő személynek, aki elfoglalhatja Artúr Pendragon trónját" - válaszolt a 29 esztendős angol színész, és meg is indokolta a válaszát. "A Merlin utáni időszak izgalmasnak ígérkezik... A változatosság az élet sója. A színészetben az a csodálatos, hogy számtalan különféle kihívást tartogat. Butaság lenne egyetlen egyre korlátozni magam, ezért most azt várom, hogy milyen egyéb dolgokat hoz a jövő."

Bradley azonban büszkén gondol vissza a szerepre és jó érzésekkel a színész társakra. Hogy honnan jött az inspiráció Artúr és Merlin legendás brománcához?

"Én Colinban találtam meg az inspirációt. Nagyon szeretünk együtt dolgozni. Nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen remek munkakapcsolat alakult ki közöttünk, amely a képernyőn is átjött. Mivel ő nagy szerepet visz a sorozatban, rengeteget kellett együtt dolgoznunk. Rengeteg közös jelenetünk volt, és ez élvezetessé tette mindezeket, úgyhogy az inspiráció az együtt töltött időkből jött, mert jókat tudunk együtt nevetni."

Nos, bármit is tartogat a jövő Bradley számára, hallani fogtok róla. Addig is itt az idő szabadon ábrándozni. Ki milyen szerepben látná viszont Camelot hősét?

Címkék: spinoff 5. évad bradley james

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr594997081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millagro 2013.01.04. 09:52:57

Ha Gwenről és Camelotról szólna a spin-off, akkor emlékként térhetne csak vissza vagy szellemként. Esetleg előzménysorozat lehetne. Bár kétségeim vannak, szvsz nem lesz belőle semmi, csak ha nagyon meg akarják lovagolni a sikerüket a pénz miatt.

Fanni95 2013.01.04. 14:04:43

Én csak azért támogatnám a folytatásokat, hogy a szereplőgárda együtt legyen. De amyugy nem biztos hogy folytatni kéne...szépen le lett zárva és nem akarok csalódni.
Bradleyt jó lenne most nem kosztümös szerepben is látni. Mint Colint a Parked-ban. Kíváncsi vagyok erre az arcára is. :))

Kymy 2013.01.04. 23:51:42

Ezt a verset most találtam. Szerintem illik a film végéhez.
Ha valaki lefordítaná angolra, megköszönném.

Egy jó barát belülről lát
Ha a külsődet szemléli is
Egy jó barát mindent megbocsát
Nem mutat tükröt bűnöknek
Egy jó barát felsegít
Minduntalan lelkesít
Egy jó barát sírni kölcsönzi vállát
Elhúzni nem tudja
Egy jó barát céljaid elérésében segít
Gátolni nem tudna
Egy jó barát a legmélyebb éned után kutat
Nem felejti egyetlen elhangzott szavadat
Egy jó barát segítő kezet ad
Téged támogat, nem másokat
Őrült kis világunkban
Ugye milyen jó, ha egy barát velünk van?
(Angela Labonte)

Merry 2013.01.06. 00:16:04

Hát nekem azért még ott a kérdés a fejemben a végével kapcsolatban,hogy mi lett Merlinnel, de ettől eltekintve nem szeretnék sem spin-off-ot, sem filmet látni, mert szépen le lett zárva és az igényességen, csodán amit kaptunk 5 éven át, rontana minden próbálkozás. Én szívesen látnám Bradley James vagy Colin Morgan-t valami negatív szerepben. Gonoszkodni. ( A gonosz karakterek annyira jók :) Nagyon megkedveltem őket és a Parked pl nagyon tetszett, kíváncsi vagyok Anthony Head és Angel C. közös filmjére is amiről valamikor Balinor számolt be itt a blogon, vagy katie Mcgrath újabb gonoszkodásaira A labirintusban.
De vicces lenne ha pár év múlva Bradley lenne a következő James Bond. :P ( Na jó remélem azért nem valami üresfejű akcióhős lesz.)Colinnak mindegy, ő bármit el tud játszani szerintem. Nincs is elképzelésem. Valami ütős dráma...

Kymy 2013.01.06. 14:16:27

www.hypable.com/2012/12/13/a-month-of-merlin-casting-merlin-actors-in-game-of-thrones/
Ha jól értettem itt arról van szó, hogy a szereplők a Game of Thrones-hoz csatlakoznak. Lenne oly szíves valaki lefordítani.

Spawn85 2013.01.06. 22:01:55

@Millagro: "Ha Gwenről és Camelotról szólna a spin-off, akkor emlékként térhetne csak vissza vagy szellemként. "

Szerintem a Gwen-ről és a Camelot-ról szóló sorozat a kutyát nem érdekelné.
Arthur mint szellem? Ez meg még viccnek is rossz.

Az előzménysorozatban még lehetne fantázia.
De lehet, hogy inkább hagyni kéne az egészet.

Hogy miben látnám Bradley-t szívesen? Hmmm...jó kérdés. Talán valami jó kis akciófilmben vagy vígjátékban.

Valkea 2013.01.07. 15:54:57

@Kymy: Nem csatlakoznak a GOT-hoz, a cikk csak arról szól, hogy a Merlin színészek közül kit melyik GOT-karakternek látnának szívesen, kit tudnának elképzelni a szerepben. Természetesen olyan karakterekről van szó, akik a sorozatban még nem szerepeltek, csak a könyvekben bukkantak fel. Valamint megemlítették, hogy már mindkét sorozatban szerepelt Charles Dance, Liam Cunningham, John Bradley és Joe Dempsie. (Én ezt a felsorolást még James Cosmo-val tudnám kiegészíteni :) )

ajna27 2013.01.09. 08:04:52

@Valkea: Hengis ugye??? jaj de imádtam a GoTben :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2013.01.09. 23:11:04

@Valkea: Én 10 színészt számoltam, akik mindkét sorozatban szerepelnek. Aztán feladtam, de egyszer lehet, hogy összeszedem. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2013.01.09. 23:15:05

@Kymy: Ez a vers tényleg passzol.

@Millagro: Ha nagyon akarnák, Artúr nem csak szellemként térhetne vissza, hiszen a sárkány megmondta, hogy Albion legsötétebb órájában Artúr újra felemelkedik. Hogy újra születik vagy kisétál a tóból, azt soha nem fogjuk megtudni. Kivéve, ha mégis összehoznának egy folytatást. ;)

Valkea 2013.01.09. 23:43:01

@Balinor: 10 színész, az szép! :) Én már arra végtelenül büszke vagyok, hogy ezt az 5 színészt felismertem, ugyanis borzalmasan rossz arcmemóriám van. :D
süti beállítások módosítása