Miután az első két évadot a Youtube-on néztem végig... Izé... Szóval valamilyen rejtélyes oknál fogva, valahányszor bejelentkezem a Youtube-on, a videomegosztó portál újabb és újabb Merlin-videókat kínál fel nekem megtekintésre.
Ilyenkor csak ámulok, milyen elképesztő mennyiségben készítik - majdhogynem termelik - a sorozat hívei a rajongói videókat. A "vidderek" között megvannak a különféle kategóriák: a puritánok, akik kedvenc pillanataikat töltik fel, a videoklipesek, akik egy-egy slágert illusztrálnak Merlin-képkockákkal, a trailer készítők, akik a még le sem forgatott évadnak is képesek promót csinálni, a humorzsákok, akik bármelyik jelenetet készek kiforgatni, az elkötelezettek, akik videó formájában vallanak szerelmet a sorozatnak és a zakkantak, akik a vágószoftver segítségével szerelmespárt kombinálnak tulajdonképpen bármely két szereplőből. Meg, persze, mindazok, akik egyszerre több műfajban nyomulnak.
 
Az a helyzet, hogy a rajongói videók túlnyomó többsége, hát... finoman szólva, nem a videoművészet csúcsa. Nyersebben fogalmazva: szemét.
Akad azonban néhány gyöngyszem, ami miatt érdemes olykor guberálni. Vannak videósok, akik profikat megszégyenítő technikával vágnak, és amikor ez a tudás valami érdekes koncepcióval párosul, egész jó dolgok tudnak születni.
 
Most az egyik korai kedvencemet mutatom meg. Abban az értelemben korai, hogy épp csak ismerkedtem a sorozattal, amikor belebotlottam (egyébként a harmadik évad érkezésének apropójából készült), és nagyon szórakoztatónak találtam. Mai napig úgy gondolom, hogy a legjobb Merlines crossover trailer a világhálón.
Az alkotónak van egy másik, egészen zseniális Merlin-témájú videója is. Azt azonban máskor fogom megmutatni. Most következzen a Galaxis útikalauz stopposoknak mozitrailere Merlinre hangolva:
 

Címkék: videók

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr242805992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.04.07. 01:03:38

Igen, hát a videokészítéshez is kell egyfajta kreativitás, meg ügyesség.
Mert attól, hogy valaki kivág pár jelenetet valamelyik kedvenc filmjéből vagy sorozatából, és alárak valami zenét, az még nem biztos, hogy működőképes lesz.

Viszont ez a video, amit linkeltél, ez zseniális.

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2011.05.25. 23:08:24

Örülök, hogy neked is tetszett ez a videó, én is imádom, ahogy Chayiana - aki a barátom - többi videóját is. Nemcsak a Merlin sorozathoz kapcsolódóakat, hanem mindet!!! Valamennyi zseniális szerintem. Először Stargate Atlantis videókat készített, és ő hibáztatható, hogy én is videókészítésre adtam öreg fejem pár éve.:)
A "Camelot útikalauz stopposoknak" videó meg az én hibám, mivel ennek az előzetesnek a hangsávjára - pár éve - először én vágtam össze egy Stargate Atlantis videót. Ettől kapott kedvet Chayiana - ő mondta! -, hogy Merlin stílusban ő is átszerkessze. Szerencsére, mert nagyszerű lett.

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2011.05.25. 23:14:36

Amúgy gratulálok a bloghoz, büszke lehetsz rá, nagyon jó és naprakész információkat adsz az olvasóknak. És még szép is.:)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.05.26. 02:40:46

@Chaya: Nahát! Nyugodtan megmondhatod neki, hogy van egy magyar rajongója. :)

Látom, neked is vannak Merlin-videóid, és megkerestem az "Útikalauz" Csillagkapus eredetijét is. Gratulálok hozzá!

Beti23* 2011.07.08. 17:04:50

Mostmár két magyar rajongója van:D
süti beállítások módosítása