Merlin 4x07 részlet

 2011.11.09. 21:49

Promó képünk (még) nincs, egy kis részletünk viszont van a következő epizódból. Artúr egy kamasz, Merlin meg az anyja. Ám az epizód nem erről fog szólni. :)
A The Secret Sharer szombaton 20.20-kor érkezik a BBC One-ra.

Alább egy gyors fordítás.

Merlin: Ki az ágyból!

Artúr: Minek?

Merlin: Fürödni.

Artúr: Hol a reggeli?

Merlin: Mondd, á!

Artúr: Ááá *teli szájjal* Merlin!

Merlin: Beterveztem egy kis időt a gyakorlásra.

Artúr: Csodás, mit gyakorlunk? Botvívást? Fejsze harcot?

Merlin: A beszédedet.

Artúr: Kinek?

Merlin: A vértfényezők céhének.

Artúr: A micsodák céhének? Semmit sem tudok a fényezésről.

Merlin: Szerencsére én igen.

*Szétnyitja a tekercset*

Artúr: Ezt órákba telik betanulnom.

Merlin: Nincsenek óráid. Előtte még fogadnod kell Odin követét.

Artúr: Beszédet kell mondanom?

Merlin: Nem. Meg kell hallgatnod egyet. Utána ellenőrzöd az őrséget, majd avató ünnepséget tartasz. Ó, bíráskodnod is kell!

Artúr: Valami perben?

Merlin: Virágkötő versenyen.

Artúr: Magamra sosem jut időm.

Merlin: Tudom, majdnem olyan, mintha dolgoznod kellene. Gyerünk, erre nincs időnk!

*Kis birkózás*

Merlin: Kifelé, gyerünk! Ki az ágyból!

*A földre zuhan*

Merlin: Jól csinálod, Artúr.

Artúr: Nem hiszem.

Merlin: Mindenki ezt beszéli.

Artúr: Örülök, hogy az ivócimboráid ilyen elismerőek.

Merlin: Komolyan mondom. Egyre jobb király vagy.

Artúr: Kösz! Te akkor is a legrosszabb szolga vagy, akit valaha ismertem.

Címkék: részlet 4. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr853366892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AislinCeivun 2011.11.10. 18:16:35

Találtam hozzá szöveget. Nagy segítség, mert ebben a klipben sokat dumálnak. :D

docs.google.com/document/pub?id=1zPPhp7--YiKKEdcVw1CgxL7_xgM0wNDUN2CYVvLhzKg&pli=1

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.11.10. 21:49:33

Köszi! Ennek örömére fordítottam rajta egyet. Bár látom, te is. :)

AislinCeivun 2011.11.11. 06:58:40

@Balinor:
Ugyan, nincs mit.
És hát igen... pedig ezt már nem terveztem fordítani. Látszik is, olyan összecsapott lett, amilyen. A tiédet veszem hivatalosnak. ;P

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.11.11. 23:28:30

Nanana! Két mondatot is átírtam miután olvastam a tiédet! :))))
süti beállítások módosítása