Merlin az ünnepekre

 2011.12.05. 00:38

Lassan véget ér a negyedik évad a BBC-n, és vasárnap az RTL klub is végére ér az első évad ismétlésének, ám nem maradunk teljesen Merlin nélkül az elkövetkezendő hónapokban sem.

Az AXN Sci-fi december 20-tól újra műsorra tűzi a sorozatot, amely az elejétől lesz látható, dupla epizódokkal, minden kedden és csütörtökön 21.00 órai kezdettel. (Ismétlés másnap délelőtt és délután.)

Ennek megfelelően a műsorajánló doboz sem tűnik el a blogról, így mindig értesülhettek az éppen képernyőre kerülő epizódról. Aztán 2012 nagy kérdése, hogy megérkezik-e a negyedik évad az AXN valamelyik csatornájára (a harmadikat az AXN Sci-fi már vetítette nyáron, és remélhetőleg előbb-utóbb az AXN is felzárkózik hozzá), és továbbra is bízom benne, hogy az RTL Klub az ismétlések után tud helyet szorítani a nagyszerű második évadnak. Akár rögtön az ünnepek után...

Címkék: vetítési infó

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr723437898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.12.05. 10:37:35

Én továbbra is azt mondom, hogy remélem, a Merlin nem fog úgy járni az RTL Klub-on, mint a Doctor Who anno. Annak az első két évadját adták le vagy háromszor, a többit meg azóta sem.

Én most nem vagyok otthon, pedig az 1. Évadot szívesen újranézném. (Nem hiszem, hogy indokolnom kell, hogy miért :) )
De szerintem én téli szünetben (már úgy téli szünetben, hogy amíg a sorozataim téli szünetelnek :) ) addig a 4. Évadot pótolom szerintem.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.12.06. 01:59:55

Mikor jössz haza? Tervben van már, vagy egyelőre még maradsz?

Spawn85 2011.12.06. 13:33:26

@Balinor: Hát...én úgy terveztem eleve, hogy már csak látogatóba járok majd haza.
Viszont ahhoz egy állandó munka mindenképpen kellett, ami most úgy néz ki, hogy összejött.

TyBoR · http://tybor.blogspot.com 2011.12.25. 18:19:32

Január 9-től az AXN is elkezdi ismételni az 1x01-től a Merlint 13.00 órakor, illetve másnap 6.00-kor az előző napi részt. Ugyanitt leadja a másodikat is, a többit még nem írja a honlapjuk.

A SuperRTL is adta a harmadik évadot, karácsony előtt fejezte be, és január 4-től már jön a 4. évad.

Kellemes Ünnepeket! :)
süti beállítások módosítása