Még csak két hete jött a hír, hogy az angol Bossa Studios a Merlin világára és karaktereire épülő Facebook-játékot fejleszt, de máris itt egy újabb érdekes fejlemény: a GSP Games nevű szoftverfejlesztő cég twitteren jelentette be, hogy a következő hónapokban ők is kihoznak egy Merlin-játékot, méghozzá Nintendo DS platformra.

A hírt pénteken tették közzé, ám azóta további információk is olvashatók a fejlesztő csapat twitter csatornáján. A legfontosabb, hogy a DS-re készülő játék nem azonos a Facebook-játékkal. A készítők elárulták azt is, hogy a fejlesztés már a finisben van, sőt, ma délután közzétettek egy képet a grafikai munkálatokról. Íme:

nintendo_ds_game.jpg

Tetszik a kép, az meg különösképp, hogy az illetékesek - bárki is legyen az - végre felismerték a sorozat világában (és népszerűségében) rejlő potenciált. Kíváncsian várom a további fejleményeket.

Címkék: merchandising

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr934624825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.02. 22:27:55

ez a képi világ nekem jobban bejön mint az előző játéké:) :$

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.07.02. 22:34:17

Ez tényleg szép.. De miért nintendo? Az nincs itthon :( Ej-ej.. :D

Dorah 2012.07.03. 08:53:52

sokkal jobb a grafika, mint az előzönél, viszont nekem sincs Nintendom..:(((

Pc-játékot nem akarnak egyszer csinálni? :D

Fanni95 2012.07.03. 10:28:02

én is inkább PC.re szavaznék...egyszer csak lesz az is.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.03. 18:33:58

sűrű elnézést kérek, Sir Balinor, de találtam egy ilyet, és sztem ez Téged is érdekelne:
vimeo.com/44736435
Adetomiwa.. verset(?)szaval, nekem legalábbis úgy tűnik...:$

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.03. 18:35:24

oké, elvileg ez egy Shakespeare szonett... (nem láttam a fától az erdőt.. mármint én..nem Ade..:D)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.07.03. 20:49:05

@NapShe: Igen, az egy iPad-alkalmazás, amelyben Shakespeare-t olvasnak/mondanak brit színészek. Jópofa.
süti beállítások módosítása