A mai napon átlépte az egymilliós határt a hivatalos Merlin-oldal követőinek száma Facebookon. Komoly mérföldkő. Jött is köszönetnyilvánítás: "Millió köszönet a Facebook-rajongóknak!"

fb1millio.jpg

De vajon mit lehet kezdeni egymillió rajongóval a sorozat befejezése után? Érdekes dilemma lehet...

Máris remek húzásnak tűnik, hogy a sorozatból kinőtt Merlin-játék Facebookra készült el. De vajon ez minden? Egy milliósra duzzadt tábornak azt mondják majd, "köszi, hogy itt voltatok"? Kicsit abszurdnak tűnik, bármennyire is valószínű. Igazából nem tudom, hogy a hivatalos csatornát a gyártó Shine vagy a forgalmazó Fremantle üzemelteti-e (esetleg ketten együtt), de őszintén kíváncsi vagyok, kezdenek-e valamit ezzel a népes táborral.

Címkék: web

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr465018862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kymy 2013.01.15. 07:55:26

Szerintem kivárják az amerikai rajongók reakcióját,/amit lehet sejteni, hogy mi lesz/és utána lépnek. Remélem, hogy jó irányba, vagyis készítenek a megszokott szereplőkkel filmeket, további részeket.

ajna27 2013.01.15. 12:50:03

hát szerintem egy ideig még benyomnak sűlyesztőből előszedett interjúkat, forgatási extrákat, aztán ha lesz spin off azt kezdik promózni meg nyomni itt tovább. :)

camlann 2013.01.16. 17:06:48

Szerintem ebből is látszik, hogy a Merlin egy fantasztikusan jó sorozat, hiszen a sorozat végeztével ( :( ) is csak jönnek és jönnek a rajongók :D És ez így van jól, mert én ennél a sorozatnál jobbat sosem láttam :)♥ ( és nem is fogok :P )
süti beállítások módosítása