Egy kis Trónok harca

 2011.09.13. 23:16

Pár hónapja mutattam egy rajongói videót, amely a Tudors című történelmi sorozat főcímét "Merlinesítette". Íme egy másik érdekes próbálkozás, amely a Trónok harca főcímével játszik, bár a készítő saját bevallása szerint nem döntötte el, hogy trailernek vagy a negyedik évad főcímének szánja-e a végeredményt. Mindenesetre szerette volna egybegyúrni a két kedvenc fantasyjét, és ami kisült belőle, nem rossz.

Arra valószínűleg nem számított az alkotó, hogy a műve elnyeri Alice Troughton (igen, a Merlin következő epizódjait rendező Alice Troughton) tetszését is, aki annyira jófej, hogy rögtön megosztotta twitteren a videót.

Kíváncsi vagyok, a hivatalos főcím változik-e idén. Colin Morgan nyáron pedzegetett valami ilyet az egyik interjúban.

Címkék: videók

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr283225622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2011.09.14. 20:23:07

Nagyon jó lett a video. Hozzáteszem, hogy nekem a "Trónok harca" főcímzenéje eleve nagyon tetszik.

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2011.09.14. 20:57:36

A zene nekem is nagyon tetszik és a videó is nagyon jól össze lett vágva.

Én sajnos nem tudok ehhez hasonlót készíteni, nincs Sony Vegas-om.:(

ajna27 2011.09.14. 21:17:58

basszus kirázott a hideg annyira jó, nem csoda, hogy Alice-nek is tetszett :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.09.15. 01:43:22

@Chaya: Én meg akkor sem tudnék, ha lenne Sony Vegasom. ;)
Elképzelni sem tudom, hogyan lehet két különböző képből egyet gyúrni, ahogy a fenti videóban látható.

Spawn85 2011.09.15. 12:33:40

@Chaya: Nekem van Sony Vegas-om (vagy legalábbis volt), de gőzöm sincs, hogy kell kezelni. :)

Igazság szerint én nagyon amatőr módon foglalkoztam filmkészítéssel, de mi nem a Sony Vegas-t használtuk, hanem a Pinnacle Studio-t, azt talán egyszerűbb kezelni. (Igaz, nem is biztos, hogy mindent meg lehet vele csinálni, amit mondjuk a Sony Vegas-szal.)
Ez igazából totál OFF volt, csak eszembe jutott. :)

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2011.09.15. 13:17:33

@Balinor: Úgy képzeld el, mintha két képet tennél egymásra és a felsőből kivágnád azokat a részeket, hogy azok helyett az alsó kép megfelelő részei látszódjanak. Ezt a speciális "ollót" a legtöbb videószerkesztő program nem tartalmazza, sajnos.:(

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2011.09.15. 13:20:44

@Spawn85: Én Magix Edit Pro 12-t használok, az is az egyszerűbben kezelhető videószerkesztő progik közé tartozik, így abban sincs olyasmi, ami a Sony Vegas cookie cutter eszközéhez hasonló. Totál OFF vége.:)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.09.16. 01:42:13

@Chaya: Tudom, végeredményben az egész csak matematika... de akkor is a varázslat kategóriájába tartozik a szememben, hogy a program érti, mit szeretnénk megtartani a felső képből. :)

Mindenesetre a videó ötlete és megvalósítása is figyelemre méltó.

Spawn85 2011.09.16. 11:07:06

@Balinor: Egy időben én is varázslatként néztem az ilyenre, de amióta saját szememmel láttam, hogy a leforgatott filmünkből a "vágóasztalon" hogyan lesz kész mű, azóta már nem. :)

@Chaya: Nekem még az Adobe Premiere Pro-t mondták, hogy nagyon jó a Sony Vegas mellett.
süti beállítások módosítása