Merlin 4x09 előzetes

 2011.11.20. 12:09

Nem kérdés, hogy az évad legjobban várt epizódja következik jövő héten. Nagyon kíváncsi vagyok, ezúttal hogyan tálalják számunkra a legendát az alkotók.
Ám az már az előzetes alapján biztosra vehető, hogy látni fogunk egy látványos lovagi tornát, ami akkor is csábítóvá tenné az epizódot, ha egyébként nem lenne a címe Lancelot Du Lac...

 Jövő szombaton a BBC One műsorán.

Címkék: trailer 4. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr743397816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jess.Mesii 2011.11.20. 13:02:41

Teljesen magamon kívül vagyok az izgalomtól! Nem rég törire kellett egy házi dolgozat a középkorról és az "egy öreg lovag visszaemlékezése" című feladatként beültem a könyvtárba, átnyálaztam az összes ott fellelhető Arthur legenda témájú könyvet és elkészültem Sir Lancelot Du Lac önéletrajzával. Elég meglepő fordulat volt ez a történethez képest, így nem csoda, hogy alig várom már mi lesz...a mondavilág egyik legmeghatározóbb epizódját forgatták...hát lássuk mit hoz ki!!

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2011.11.20. 14:32:32

nekem továbbra is fenntartásaim vannak Lancelotot illetően...:S mintha nem az lenne, aki volt. és félek, hogy Morganának ehhez vészesen sok köze van :S

De Santiago visszatértének ettől még nagyon nagyon örülök! :)
(remélem, majd láthatjuk még!!)

Jess.Mesii 2011.11.20. 14:50:38

@NapShe: Azt hiszem most jön el az, amitől féltünk...de reméljük a legjobbakat!:)
Santiago miatt pedig iszonyatosan örülök, merthát...ő a legjobb pasi a sorozatban!:)(Bradleyvel holtversenyben)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2011.11.20. 15:25:01

@Jess.Mesii:
Nálam Percy az első, de a második helyen folyamatos küzdelem van Tiago és Bradley között :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2011.11.20. 15:39:12

@Jess.Mesii: Izgalmas töri feladatnak hangzik. :)

Nagyon kíváncsi vagyok, mit főztek ki nekünk az írók. Az biztos, hogy drámának nem leszünk híján.
Még sosem vártam epizódot ennyi kérdőjellel a fejemben.
süti beállítások módosítása