Ki lesz ott a vörös szőnyegen?

 2012.01.13. 07:21

Először a jó hír: Az angol National Television Awards idei mezőnyében a Merlin a négy jelölt egyike a legjobb drámai sorozat díjára. Igen, ez egy televíziós díj, és bár nem akkora a presztízse, mint a Baftának, hiszen a díjazottakról a közönség szavazatai döntenek, azért csapnak neki egy igazi vörös szőnyeges, nagyestélyis díjátadót a londoni O2 arénában, amit az angol tévé is közvetít. Szóval nagy dolog ott lenni a mezőnyben.

Épp ezért nagy szívfájdalmam, hogy Colin Morgan (Merlin) nincs jelen a legjobb színész kategória jelöltjei között. Szerintem, ha kollégája, Bradley James (Artúr) nem szerepelt volna ugyancsak - egyébként megérdemelten - az első körös szavazólistán, nem oszlottak volna meg köztük a szavazatok, és talán Colinért is izgulhatnánk most. Ennek a gyereknek tényleg járna már valami elismerés, kedves ítészek!

No de nézzük a dolgok jó oldalát! Például, hogy ez nem jelenti azt, hogy kedvenceink ne lennének ott a január 25-i díjátadó gálán. A Merlin hivatalos Facebook-oldala tegnap jelezte, hogy az eseményen részt vesz majd a szereplőgárda néhány tagja is. Hogy pontosan kik, azt egyelőre nem tudni, de rögtön elképzeltem, ahogy a mindig káprázatos Katie McGrath (Morgana) bevonul a vörös szőnyegen, vagy ahogy Colin szerényen mosolyog a kameráknak. Szóval remélhetőleg a "fiaink" és "lányaink" is ott lesznek a producer páros kíséretében, és ha netán el is hoznák a díjat... ó, azt az örömöt nagyon megnézném!

Márpedig ehhez most mindenki hozzájárulhat a maga szavazatával. Szóval klikk ide, és a "dráma" kategóriában nyomjatok a Merlinre! Nem kötelező minden kategóriában szavazni, viszont egy nevet és egy email címet meg kell adni a szavazat elküldésekor, nyilván azért, hogy ne lehessen végtelen sokszor szavazni.
Elég anyu, apu és a szomszédok nevében. Ugye szeretik a Merlint? ;)

Címkék: díjak események

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr143541688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.01.13. 13:29:31

a szavazás megtörtént, anyu mailcímére is =) ha már "rosszalkodom", azt a jó ügyért teszem:))

Spawn85 2012.01.14. 17:59:44

Elvileg én is ott leszek, kíváncsi vagyok, hogy milyen egy ilyen díjátadó élőben. (No, meg én mondjuk a "Doctor Who" szereplőgárdájára legalább annyira kíváncsi vagyok, mint a "Merlin"-ére)

Amúgy szavaztam én is.

Ja, az O2 Arénánál már voltam, egyelőre csak kívülről láttam, de már maga a látványa szenzációs.
süti beállítások módosítása