Jeremy Webb kimarad?

 2012.05.12. 12:58

Ellentétben a korábbi hírekkel, kedvenc Merlin-rendezőm, Jeremy Webb nem dolgozik idén a fantasy sorozat stábjával. Ezt ő maga írta meg twitteren. Indoklása szerint más feladatai lesznek az idei évben - most épp a Downton Abbey harmadik évadját rendezi -, de biztatásképp hozzátette, biztos benne, hogy nélküle is fantasztikus folytatásra számíthatunk.

Én azért még biztosabb lennék ebben, ha tudnám, hogy visszatér, és halványan remélem, hogy mégis másképp alakul az "órarendje", abban azonban mindenképp bízom, hogy ha lesz hatodik évad, újra a rendezők sorában tudhatjuk őt is.

Az idei év egyébként eddig nem alakult rosszul rendezők tekintetében. Az ötödik évad első három részét Justin Molotnikov, a folytatást pedig Alice Troughton rendezi - nyugodtan mondhatom, hogy ők a másik két kedvenc.
Kíváncsian várom, ki ül a rendezői székbe az évad második felére...

Címkék: 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr614504011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.05.12. 15:10:18

olvasva a bejegyzést, eszembe jutott egy dal (már nem tudom, kitől hallottam) "Jeremy! ne hagyj el" ... viccet félretéve: én is reménykedem egy "órarend"változásban... (meg a további évadokban is, természetesen:)

siu 2012.05.12. 18:58:35

:( Nagyon szeretem az Ő epizodjait

.Zápor. 2012.05.13. 10:51:00

Hátha még meggondolja magát, és meglepetésszerűen betoppan:)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.05.13. 10:54:46

@.Zápor.: a Próféta szóljon Belőled! :) (és reméljük, hozza magával a TÓ ÚRNŐJÉT is *-*)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.13. 20:45:26

@NapShe: ahha, meg Lancit, meg a többieket.. :D személy szerint Alice újbóli felbukkanását se bánnám :)

.Zápor. 2012.05.14. 10:04:20

@Caretha: Alice+Gaius-->újabb esküvő?:D Jó lenne, mert Artúr és Gwen esküvőjét úgyse mutatták, csak a koronázást, pedig biztos jó buli volt:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.14. 14:33:09

@.Zápor.: poén lenne Merlin Gaius tanújának (már ha volt akkoriban ilyesmi, amit nem hiszek), de azért ne essünk túlzásokba.. :DD én már annak is örülnék, ha Arthur nem akarná fellógatni Alicet, lévén hogy megpróbálta megölni az apját :P

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.05.14. 16:37:28

@Caretha: azért Uther annak idején jó sok ellenséget szerzett magának.. ha mindet számon akarná tartani... :D (ez a tanú-dolog tetszik:D)

.Zápor. 2012.05.16. 14:44:37

Vajon Uther szerepelni fog még? Pl.: szellemként vagy visszaemlékezésnél... Ha már Morgana édesanyja megjelenik, őt is mutathatnák.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.05.16. 20:41:23

@.Zápor.: Tavaly egy interjúban azt mondták a producerek, hogy nem kizárt. Igraine-t is sikerült elég jól visszahozniuk, annak ellenére, hogy halott.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.05.17. 11:02:41

az normális, hogy én Agravaine bácsit is szívesen visszahoznám?:$ utáltam, mint a fffene, de mióta meghalt, hiányolom.. :S :$
(persze ehhez az utálathoz az is hozzá tartozott, hogy Nat Parker - akárcsak Tony- annyira nagyon jól játszott, hogy nem a színészt láttam, hanem a szerepet:) )

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.17. 12:39:47

@NapShe: és mint kis gonosz ördög odaül Arthur vállára, és a fülébe suttog? neee, én őt nem szeretném :P bár Nat Parker-ért azért tényleg kár, de neee.. Elég lesz Mordred is, szerintem :D Legalábbis nagyon remélem, hogy jó lesz a karaktere felnőttként is :)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.05.17. 13:32:51

@Caretha: oké, meggyőztél hogy nem vok egészen "komplett" :P :D igen logikusan belegondolva tényleg elég lesz szegénykének Mordred... :)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.17. 14:34:20

@NapShe: mifelénk (a karon) ez dicséretnek számít, úgyhogy... :D

.Zápor. 2012.05.17. 18:18:41

@NapShe: Jujuj, inkább ne jöjjön vissza:) Minden résznél úgy ültem oda, hogy "Most már nyírja ki valaki, most már nyírja ki valaki!"Az utolsó résznél: "Igen, Merlin kinyírta, jeeeee!":D Nagyon jól játszotta a szerepet, ezért is utáltam annyira:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.18. 16:55:19

@.Zápor.: én is hasonlóképp.. :D Bár amikor Merlin alkotott, először csak pislogtam. Ha vki nekem azt mondja az első-második, de még akár a harmadik évad ideje alatt, hogy Merlin egyszer szemtől-szembe direkt fog vkivel végezni, biztos kiröhögöm, hogy lehet, de nem ebben a sorozatban.. Tényleg elképesztő jól beleírták a szereplők jellemfejlődését :)

.Zápor. 2012.05.19. 09:31:03

@Caretha: Igen, és szerintem Merlin arcára minden rá volt írva: "Csak azért tettem, hogy többé ne bánthass senkit, főleg Artúrt" (én legalábbis ilyennek éreztem). Sajnálom is érte, mert rákényszerült erre a gyilkosságra. Mit meg nem tesz Artúrért...

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.19. 10:11:19

@.Zápor.: Hát igen.. Jöhetne már néha valami jutalom. Bár az Arthur-Gwen esküvő Merlinnek is az volt :)
süti beállítások módosítása