TV Choice Awards 2012

 2012.05.23. 23:07

Két kategóriában szerepel a jelöltek listáján a Merlin a TV Choice Awards idei versenyében. A produkció a legjobb családi sorozat, a Merlint alakító Colin Morgan pedig a legjobb férfi színész díjáért indulhat a 2012-es szavazáson.

A közönségszavazatok alapján fog kialakulni a jelöltek szűkített listája, amelyet július 3-án tesz közzé az angol TVChoice magazin. Számos kategória van, de nem kell megrettenni ettől, hiszen bármelyik átugorható. A legjobb családi sorozat (Best Family Drama) az ötödik, míg a legjobb színész (Best Actor) a tizedik kategória a sorban.

Szavazzatok mindként kedvencünkre!

Címkék: díjak 4. évad colin morgan

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr904542652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chaya · http://mywebgate.yolasite.com 2012.05.24. 11:09:48

Szavaztam! :)))

Csak megjegyzem, hogy a Best Actress kategóriában ott van Emilia Fox - igaz, nem a Merlinben játszott szerepéért. Én rá is szavaztam, mert nagyszerű színésznőnek tartom.:)

Valkea 2012.05.24. 16:13:01

Szavaztam én is. :) Látom, a Doctor Who is indult több kategóriában. Bármennyire is szeretem a DW-t, remélem nem megint ők viszik el az összes díjat. :(

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.24. 16:50:44

A színészek közt meg ott van Benedict Cumberbatch is a Sherlockért (aki látta, remélem átérzi..) :( Nekem érte fáj a szívem, de Merlin, az Merlin, Colin, az meg Colin.. Túl jó volt a Parked-ba..

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.05.24. 21:31:29

@Chaya: "Én rá is szavaztam, mert nagyszerű színésznőnek tartom.:)"

Ugyanígy tettem én is. ;)

.Zápor. 2012.05.27. 12:02:10

@Caretha: Én is haboztam egy pillanatig, és talán tovább ingadoztam volna, ha nem csak három részes lenne a Sherlock Holmes sorozat. Így azonban Merlin, Merlin és Merlin:)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.27. 12:10:54

@.Zápor.: engem nem a részek száma győzött meg (be kell vallani, hogy az a három rész van olyan jó SH-ból, mint Merlinből a 13 rész), hanem inkább az évadok száma. Colinékat régebb óta imádom, mint Benedictéket :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.05.27. 17:33:11

@Caretha: Én a Sherlockot jó, de mára már kissé túlértékelt sorozatnak tartom. A színészek mindkét sorozatban kétségtelenül erősek.

Az a vicc, hogy tavaly Bradley is nagyon jó volt, így igazából ott lenne a helye a szavazólistán, viszont ha rajta lenne, azzal Colin esélyeit rontaná (ahogy az NTA esetében történt).

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.27. 20:19:39

@Balinor: hát nem tudom, láttok-e az amerikai SH bemutatóját, ami nem sokára jön ki, amiben John Watson női karakter.. Na az már nekem is sok, a briteknek legalább van joga hozzá, hogy feldolgozzák a témát, és ennyire nem ferdítik.. :D

Amúgy akkor most "örülünk", hogy Bradley-t nem jelölték? :) :( Na sebaj, idén megnyeri Colin, jövőre meg majd Bradley ;)

ajna27 2012.05.27. 23:42:37

@Caretha: Sajnos amig Colin képben van, Bradleyt még csak jelölni sem fogják erre a díjra :(

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.28. 10:08:36

@ajna27: az meglehet.. pedig úgy lenne igazságos, bármennyire is imádom Colint..

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.05.28. 15:28:40

@ajna27: Szerencsére rivalizálás nincs köztük. Sőt Bradley azt írta az NTA szavazáskor twitteren, hogy aki nem tud dönteni, inkább adja Colinra a szavazatát, mert ha valaki, ő tényleg megérdemli. :)

Spawn85 2012.05.28. 20:52:28

Hát igen nem egyszerű a szavazás az biztos. :) Nagy dilemma volt, hogy kikre szavazzak. :)

Emilia Fox tényleg nagyszerű színésznő (tegnap volt szerencsém élőben is látni a BAFTA-n), én már a Cashback-ben is nagyon bírtam. (Nagyon jó film, ajánlom, ráadásul két egykori Merlin "boszi" is szerepel benne.)

ajna27 2012.05.28. 21:30:06

@Balinor: Igen tudom, hogy nincs köztük rivalizálás, és hogy Bradley mennyire nagyra tartja Colint, csak bosszantó, hogy az Őt sohasem fogják így elismerni, mert hiába nagyon tehetséges, és elhivatott ő is,(szerintem van annyira az, amennyire Colin)a külseje miatt mindig hátránnyal indul. Tudom hülyén hangzik. Sokan látják úgy sajnos, hogy a helyes pofija,és az izmai miatt van ott ahol, és nem azért mert zseniális színész :(

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.05.29. 00:14:07

@ajna27: Igen, ez így van, erre utalt Jeremy Webb is azzal a bizonyos "Bradley átka, hogy nagyon ronda" mondásával, de remélhetőleg szépen lassan meg fog változni a kép. Igazából azon fog múlni, hogy a Merlin után/mellett még milyen szerepeket kap, hiszen a sorozat nézői már most is tisztában vannak vele, hogy Bradley nem csak a külsejére és a fizikumára építhet, hanem bizony játszani is tud.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.05.29. 00:21:19

@Spawn85: Tudom, nem újság, de irigyellek. Kicsit. ;)

Spawn85 2012.05.29. 04:12:10

@Balinor: A díjátadón most nem voltam bent. :) (Egyik drámasulis csoporttársam viszont igen, majd megkérdezem tőle milyen volt.)

Előtte a vörösszőnyeges bevonulást néztem meg, de ott meg annyian voltak, hogy gyakorlatilag semmit nem láttam. Azért Emilia Fox-ot meg Benedict Cumberbach-t sikerült testközelből megnézni. :) Meg Dominic West-et is, de őt már láttam a John Carter premieren is, úgyhogy ő már "régi ismerős". :)

@ajna27: "Sokan látják úgy sajnos, hogy a helyes pofija,és az izmai miatt van ott ahol, és nem azért mert zseniális színész :("

Ez olyan dolog, hogy nekem meg mindkét kedvenc színésznőmről (Jessica Alba, Michelle Ryan) azt mondják sokan, hogy csak azért kapnak szerepeket, mert szépek, nem azért mert tudnak játszani.
Ilyenekkel nem kell foglalkozni.

De mondhatnám példának Leonardo DiCaprio-t is, aki zseniális színész (szerintem egy Oscar már rég kijárna neki), sokaknak mégis csak a "szépfiú a Titanic-ból".

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.05.31. 21:39:38

@Spawn85: "Azért Emilia Fox-ot meg Benedict Cumberbach-t sikerült testközelből megnézni. :)"

én nagyon nem "kicsit" irigyellek.. :P :)

Amúgy, Bradley-Colin téma, Colinról tudom, hogy sokat játszik színházban, de Bradley? Ti erről mit tudtok? Még nem igen hallottam, hogy egyik színházból rohanna a másikba (mint Colin), pedig az sokat segítene, hogy ne skatulyázzák be. Persze, lehet, hogy csak én pillantottam félre ezen híreknél.. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.06.01. 02:04:56

@Caretha: Bradley tudtommal a főiskola óta nem játszott színpadon.

Azért Colin sem játszik olyan sokat. Eleve az év nagy részében forgatnak, ami kizárja a színházi szereplést. De négy darabban játszott az akadémia óta, méghozzá nagyon jó szerepeket.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.01. 15:10:40

@Balinor: na jó, de hát az több, mint a semmi :) Bradley is kaphatna valamit az unalmas őszi-téli hónapokra.. :(

Spawn85 2012.06.03. 04:24:28

@Balinor: @Caretha: Pont azt akartam én is írni, hogy azért a Merlin forgatása az év nagy részében zajlik úgyhogy nem hiszem, hogy Colin-nak sok ideje van mostanában a színházra.

Pedig játszhatnának, elmennék már színházba itt Londonban. :) (Bár baromi drága a színházjegy) De (ha előbb nem) ősszel megyek is mindenképpen. (Vagy hát legalább is szeretnék.)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.03. 10:51:49

@Spawn85: nyilván, jó fél évük kilőve a Merlin miatt (nem is baj :)), de azért csak-csak ott a másik fele. A Parked-ot is akkor csinálták, meg gondolom Bradley is akkor forgatott abban a másik filmben, amiben a lánycsapat masszőrét játssza, és aminek mindig elfelejtem a címet, pedig nem nagyon nehéz.. :D

Spawn85 2012.06.03. 11:12:23

@Caretha: Jó, hát lehet Bradley most egyelőre nem akar színházban játszani, mert jól elvan így, hogy forgatja a Merlin-t, illetve annak szünetében egy-két másik filmet.

Aztán ki tudja, lehet, egy-két év múlva őt is egy musical-ben lehet majd látni a West End-en, Londonban. :)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.03. 12:33:37

@Spawn85: máris látom magam előtt, ahogy Zac Efron módjára táncol és énekel a színpadon.. :D na jó, inkább maradjon Arthur király, én nem bánom, úgyse valószínű, hogy eljutok egy angliai színházba :P :)

Spawn85 2012.06.03. 20:43:48

@Caretha: Sosem lehet tudni. Amúgy pl. vidéken olcsóbb a színházjegy, mint Londonban. Még én is tanakodom, hogy ősszel mi legyen, szeptemberben vidéken, vagy októberben Londonban. Avagy mindkettő. :) (Ez, persze pénztől is függ.) Egyébként azt is most tudtam meg, hogy a legelső sorba a legolcsóbb a színházjegy, én meg azt hittem, oda a legdrágább.

Na, hogy ne legyek teljesen OFF, amíg a Merlin megy, addig szerintem Bradley nem nagyon lesz színházban.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.03. 21:10:21

@Spawn85: hát mert tök jó, hogy megfoghatod a színészek lábát, olyan közel vannak, de semmit nem látsz az egész darabból :D bár itthon első-második sor azért nem a legolcsóbb, hanem 2-3. kategóriás, legalábbis ahol eddig én megfordultam.. viszont múltkor erkély hátsó soraiban ültünk barátnőmmel a Vígben (legalacsonyabb kategória), és komolyan onnan volt a legjobb a kilátás :) itthon az ilyen erkély-végi/karzatjegyekre lehet nagyon kedvezményesen bemenni, főleg ha kezdés előtt fél órával esel be.. ott kint nincs ilyen?

Spawn85 2012.06.03. 23:36:13

@Caretha: Hát úgysem a darab a lényeg igazából, hanem a főszereplő csaj. :) (Aki egyébként szerepelt a Merlin-ben is régen -csak hogy ne legyen totál OFF a hsz-) Meg hát musical lesz, azt meg hallani kell, nem látni. :D :D

Na, de majd igyekszem nem pont a legelső sorba jegyet venni. (Hanem majd a másodikba, mint otthon. :) Színházban szeretek minél közelebb ülni a színpadhoz.)

Asszem itt is van olyan, hogy előadás napján lehet olcsón jegyet venni, ha még van, de azért igyekszem majd jó előre megvenni, hogy legyen.

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.04. 00:38:08

@Spawn85: hát persze, biztos, ami biztos.. :) azért kibírható az első sor is, egye fene :D

Amúgy kiről van szó?

Spawn85 2012.06.04. 04:24:08

@Caretha: Michelle Ryan fog egy musical-ben játszani szeptembertől (egy hónapig vidéken, utána októbertől januárig Londonban).

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.04. 16:10:55

@Spawn85: gondoltam, ki más is lenne :) hát így megértem az első/második sort, biztos nagy élmény lesz :P :)

Spawn85 2012.06.04. 17:09:32

@Caretha: Biztos, hogy nagy élmény lesz, aztán, hogy lesz-e lehetőségem megnézni, az még a jövő zenéje. Remélem megoldom valahogy. (Persze, egyelőre az kell, hogy egyáltalán itt tudjak maradni Londonban addig.)
süti beállítások módosítása