Lovak, lovagok, Pierrefonds

Forgatási fotók - június 25.

 2012.06.26. 06:22

A hétvégi pihenő után hétfőn teljes gőzzel folytatódott a Merlin forgatása a franciaországi Pierrefondsban.
Reggel Ashley Way rendező forgatott a várban a lóra pattanó Colin Morgannel (Merlin) és Bradley Jamesszel (Artúr), valamint a Mordredet alakító Alex Vlahosszal. Később csatlakozott hozzájuk Angel Coulby (Gwen) és valamennyi lovag is, bár Rupert Young (Leon) és Eoin Macken (Gwaine) délelőtt még Katie McGrathtal (Morgana) együtt forgatott a közeli erdőben, Dale McCready operatőr kamerája előtt.

p0625_bradley_colin.jpg

A nap néhány vidám pillanattal is szolgált. Bradley és Colin lova egyszer olyan közel állt meg egymáshoz, hogy egyik színész sem tudott leszállni, így a jelenet nevetésbe fulladt. Később Alex Vlahos kis híján orra bukott a palástjában, amin hatalmasat derült a stáb. "Ne aggódj, Alex, nem mintha mindenki nézne" - kommentálta nevetve Bradley. Természetesen most is egy légiónyi rajongó kísérte figyelemmel a forgatást.

Jönnek a (még mindig spoileres) képek!

p0625_bradley_int.jpg
Bradley James küldi üdvözletét a magyar rajongóknak :P

p0625_bradley_colin_alex.jpg
Bradley, Colin és Alex Vlahos

p0625_statisztak.jpg
Francia statiszták

p0625_mordred_artur.jpg
Mordred, Artúr és balra Ashley Way rendező

p0625_angel_bradley.jpg
Király és királyné

p0625_angel_alex_colin.jpg
Jókedvű színészek: Angel, Alex és Colin

p0625_colin_lovon.jpg
Mintha csak róla mintázták volna :)

p0625_eoin_tom.jpg
Lovagok a színen: Eoin Macken és Tom Hopper

p0625_tom_rupert_ade.jpg
Tom Hopper (Percival), Rupert Young (Leon) és Adetomiwa Edun (Elyan)

p0625_tom_lovon.jpg
Percival a lovon

p0625_eoin_lovon.jpg
Sir Gwaine szintúgy

p0625_angel_autogram.jpg
Angel Coulby autogramot oszt a nap végén

p0625_satrak.jpg
A következő nap előkészületei: sátortábor a vár melletti gyepen

A képeket ezúttal innen és innen válogattam. Ahogy ismerem magam, este felé még bővülhet a válogatás.

Címkék: forgatás 5. évad forgatási fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr844611478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.06.26. 11:22:35

a bővítés ötletét támogaTOM, és ÓRIÁSI KÖSZÖNET az eddigiekért!!
*.*
VÉGRE PERCYS KÉPEK! JUPIIIII!!! :))

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.26. 11:28:28

@NapShe: :DDD éppen írni akartam, hogy hát te merre jársz, itt van Percy :D

Hmm, sátortábor? Jól rémlik, hogy két alkalommal szoktak ilyen sátrakat használni: 1. lovagi torna, 2. háború.. hmm-hmm :)

Leon+Gwain+Morgana.. Úgy tűnik, idén jól összekeverik a szereplőket, mindenkinek-mindenkivel vannak külön jelenetecskéi, és tényleg előtérbe kerülnek a lovagok is, és a többszálú történet.. Áh, csak győzzük majd idegekkel :D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.06.26. 11:32:26

@Caretha: nos, ahol Percym, ott vagyok én is.. (lélekben legalábbis:D)

ez a Gwaine & Morgana jelenet már nagyon birizgálja a fantáziámat:))
egyébként néhány hónapja olvastam a legendának egy olyan verzióját, hogy Sir Gwaine egy öregasszonyt vett feleségül, aki az esküvő után megkérdezte tőle, hogy milyen legyen: ha öreg marad, akkor hűséges és jó felesége lesz, ha viszont megfiatalítja magát (khm, boszi volt a nőci:D), akkor engedetlen, csalfa és az idegeire fog menni, amíg csak él.. gondolhatjátok... Gwaine a fiatalt választotta :P :D
nos, ha ezt is beleveszik.... ;))) :D

am én a lovagitorna felé hajlok inkább:) főleg Albionegyesítéses össznépi összejöveteles bandázásra :)

Caretha · http://themusketeers.blog.hu/ 2012.06.26. 11:35:11

@NapShe: tetszene, nagyon.. Mármint nem az öregasszonyos, inkább a lovagi torna :DD

Jess.Mesii 2012.06.26. 11:39:18

egyre esedékesebb a Pierrefondsi út azt hiszem.:D Én is olvastam érdekes dolgokat a legendából (középkor- töri esszé egy lovagról - persze hogy Lancelotot választottam:P) bár aszerint Morgana volt Gwaine anyja...na mindegy.:D
Most tudom nagyon sajnálni, hogy képesek voltak kinyírni az én Lancelotomat. Asszem Gwaine-hez kell átpártolnom vígaszra.:D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.06.26. 14:47:33

@Jess.Mesii: vizuális típus lévén most elképzeltem egy baba Gwaine-t Morgana karjaiban.. :D bár egy félresikerült varázslat következményeképpen érdekes lenne látni .. :D szakállas kisbaba :D:D:D

Merry 2012.06.26. 16:06:32

Gawine anyja Morgause volt. ( Most olvasom Melroy-t) Szerintem is lovagi torna lesz inkább. Szeretem a Gawine Morgana jeleneteket :) Köszi a képeket és infókat. :)Gawinw mint kisbaba :DDDDD :P

Zoe86 2012.06.26. 19:46:45

Köszi a képeket Balinor!

Bővítsd csak nyugodtan az "albumot" állunk elébe...

Nekem meg az tűnik fel mindig, hogy Mordred nagyon közel van a tűzhöz... és mindig mosolyog.. és Arthur is Rá... és tudjuk... nem őszinte az a mosoly..

Már előre sajnálom Arthurt :(

Bár.
Ki tudja?
Ebben is lehet még egy
"Merlines-csavar" :)

Jess.Mesii 2012.06.26. 20:47:43

@Merry: kösz, a helyesbítést, már régen olvastam.:)
Már nagyon kíváncsi lennék, hogy teszik bele a Mordredes eseményeket a sorozatba. Bár így is van egy kis ellenérzésem A. Vlahossal, mert nagyon szerettem Asát. De szemmel láthatóan nagyon beillik a csapatban. :)

Merry 2012.06.27. 11:29:29

@Jess.Mesii: Picit nekem is fura az új Mordred. A. B.-től mindig futkosott a hideg a hátamon és sajnáltam Merlint amiért majd meg kell vele küzdenie. Viszont Mordrednek előnye van,Arthur tudja hogy druida és ők ugye már legálisan működhetnek. Szegény ördeg Emnrys biztos nem alszik sokat.

Beti23* 2012.06.28. 22:20:08

@Jess.Mesii: Hát elég furcsa elképzelni azt, hogy Gwaine anyunak szólítja Morganát :D
süti beállítások módosítása