Tudom, hogy mind az ötödik évad trailerét várjátok, az egész rajongótábor azt várja, ám az idei Comic-Con Merlin-paneljén kivételes szigorral ügyeltek, hogy mindenki kapcsolja ki kameráját a bejátszások alatt.

A biztonságiak és a makacs rajongók mérkőzését egyelőre sikerült döntetlenre kihozni - úgy tűnik, senki nem érte el maradéktalanul a célját. A legtöbb, amit eddig találtam az alábbi videó, ebben látható - inkább hallható - a Rupert Younggal (Sir Leon) készült humoros riport, töredéknyi bakiparádé, 8:15-től pedig az évad előzetese, kétszer, rossz szögből, félig, de mégiscsak...

Egyelőre ennyivel kell beérnünk, ám a hivatalos változatot sem fogják dugdosni örökké.

És még annyit hadd fűzzek hozzá...

Dochraid!!! :D

Címkék: spoiler trailer 5. évad

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr184663681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.18. 12:13:33

úgy tűnik, egyre több dolog válik valóra a listádból..
*reméli Freya/Laura visszatérését*

Vera :) 2012.07.18. 13:50:50

Trailerről szólva: Én vagyok nagyon optimista? Valahogy az utolsó jelenet nekem szörnyen magic reveal szagú... Amúgy érti valaki pontosan, hogy mit mond Arthur? Nekem valami olyasmit sikerült kihallani belőle, hogy rescue my men a vége. Valaki? ^^" Csak azért gyanús, mert úgy tűnik, mintha segítséget kérne, ráadásul Merlin valahogy túl nyitottan mondja ki, hogy meg fogja védeni. Oooké. Lehet hogy tényleg csak túl optimista vagyok xD

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.18. 14:10:59

@Vera :): hála a gúglifordítónak, kb sztem azt mondhatja, hogy "megígértem, hogy megvédem az embereimet"... de a pontos fordítással sztem várjuk meg Balinort :)

Jess.Mesii 2012.07.18. 15:16:37

aaa a trailer.:) most aztán feldobtad a napomat! már alig várom hogy lássam a hivatalosat. Meg a cikkeid visszaolvasgatásában is nagy örömömet leltem, most hogy visszajöttem a 15°C-os Németországból. Köszönöööm!:) Morgana és Gwen...hmm hmmm...az lesz valami!:D

Dorah 2012.07.18. 17:16:34

kikerült egy másik vidi is, amin csak a trailer van rajta, igaz itt meg a hang nem annyira érthető, de egy fokkal jobb a felvétel szöge:)

www.youtube.com/watch?v=7l_pkDB0jeg&feature=youtube_gdata_player

én is úgy hallottam ki Artúrt, hogy megmentem az embereimet, mire Merlin azt mondja, hogy megvédelek, vagy meghalok az oldalon:))))

kamerás változatok ide vagy oda, bitang ütös lett a trailer, állam a földet veri így is, mi lesz, ha Hivatalosan is kikerül?:OO *.* *.*

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.07.18. 18:36:32

@Dorah: Nekem úgy tűnik, hogy ez a fenti videóból lett kivágva, csak kicsit belezoomoltak a kép közepébe. Közben meg elcsúszott nekik a hang. :)))
Ejj, nagyon kéne az a hivatalos változat!

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.18. 19:02:38

@Balinor: nem lehet valahogy megpiszkálni a Merlin Official-t?:$ :D
vagy a Fanok tömeges önkínzást fognak végezni, ha nem kerül ki végre a hivatalos trailer - szerű fenyegetőzést nem jönne be náluk ?:D

Vera :) 2012.07.18. 20:11:37

Így mondjuk kevésbé gyanús, mint azzal, amit az agyam kreált nagy izgalmában xD Egyébként nem rossz ötlet, bár tartok tőle, hogy nem tudnánk meghatni őket :'D

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.07.18. 20:43:28

@Vera :): akkor már csak egy mód van...Csipkerózsika-pirula..:) bevesszük, beállítjuk az ébresztőnket szept.29-re, és addig végigalusszuk az időt :P:)

Vera :) 2012.07.18. 21:58:15

@NapShe: Ez egy felettébb jó ötlet, bár meg lehetne tenni xD Tavaly jobb volt, legalábbis nekem, mert nyár elején szoktam rá, és nem kellett ennyit várni :'D

Spawn85 2012.07.18. 23:18:09

A trailer tényleg ütős még ilyen minőségben is.

Szóval szeptember 29. Beírom ezt is naptárba, de nem siettetem az időt. Van program bőven július-augusztusra, amit semmiképpen sem szeretnék kihagyni. :)

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.07.19. 01:15:06

@Vera :): Tessék azonnal kifejteni a nyár eleji rászokás történetét! Minek/kinek a hatására? Hol hallottál a sorozatról? Hol nézted? Mi vonzott?
Ezekre a sztorikra mindig nagyon kíváncsi vagyok. Légyszi-légyszi! ;)

Vera :) 2012.07.20. 01:14:01

@Balinor: Hát, először egy cikket olvastam róla, aztán kiderült, hogy unokanővérem is nézi, és felügyelte, hogy letöltsem az első részt :D Utána meg már nem kellett nyaggatni, hogy nézzem tovább, bár ezt talán mondani sem kell :D Egyébként mindig is imádtam az egész Arthur-mondakört, de nem találtam olyan igazán tetszetős feldolgozást. Aztán szembejött ez, és hát most ott tartunk, hogy készülök eljátszani a nagy halált, hogy csak szeptemberben lesz kövi évad :D Ráadásul az angol tudásom is nagyon sokat köszönhet a Merlinnek, szóval nincs szempont, amiből megbántam volna ^^

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.07.20. 01:37:48

@Vera :): Köszi! :) Így kell ezt csinálni. :D

A Merlinben annyira szép és érthető az angol (az ANGOL angol), hogy az utóbbi időben kifejezetten bántja a fülemet, amikor amerikai angolt hallok. Jól kijön a kontraszt a negyedik évad amerikai előzetesében, ahol a narrátor miatt mindkét angol hallható.

Üdvözlöm az unokanővéred! ;)

Spawn85 2012.07.24. 11:58:06

@Balinor: Ne is mond, pár hete hallottam az egyik egykori Merlin-es színészt amerikai akcentussal beszélni...hát mintha teljesen más nyelv lenne. Nagyon fura volt :) (Ami vicces, mert anno őt előbb hallottam amerikai akcentussal beszélni, mint a saját brit akcentusával)
süti beállítások módosítása