alexvlahos3.jpgHa a Merlin nyomán bármilyen új sorozat születne, az ötödik évadban Mordredet alakító Alexander Vlahos nem szeretne kimaradni abból. A walesi származású színész ezt az angol What's on TV magazinnak nyilatkozta a napokban.

"A szálak el lettek varrva, de szóba került egy spin-off. Lehetne előzmény vagy szólhatna a lovagokról, még a csata előtt" - találgatott Alex.

"Én igent mondanék rá, mert úgy érzem, nem töltöttem elég időt Mordreddel. Nagy élvezet volt játszani, fantasztikus jeleneteim voltak Colin Morgannel és Katie McGrathtal."

"Amikor egy karakter elkezd hozzád nőni, majd búcsút kell mondani neki, jönnek a gondolatok, hogy mi mindent tudtál volna még csinálni. Nem sírom vissza, hiszen mindig tudtam, hogy csak egy évad lesz, de a vége felé kicsit szomorú voltam, hogy nincs tovább."

Alex a lapnak azt is elárulta, azóta sem beszélt Asa Butterfielddel, aki az első két évadban játszotta a gyerek Mordredet. "Azt sem tudom, tisztában van-e vele, hogy valaki átvette a szerepét, vagy hogy nézte-e egyáltalán a sorozatot. Remélem, hogy elégedett lenne azzal, amit Mordreddel csináltam. Örülnék neki, ha kapcsolatba tudna lépni velem, vagy akár csak írna Twitteren, bár remélhetőleg nem gondolja azt, hogy pocsék voltam!"

Címkék: spinoff alex vlahos

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr35028552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2013.01.20. 12:34:25

Egyértelmű, hogy ő benne lenne, hiszen a Merlin-ben azért nem szerepelt túl sokat.
Ezzel együtt nem tudom, érdekelne-e valakit egy spin-off Merlin és Arthur nélkül.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2013.01.20. 20:09:09

@Spawn85: Hát ezt én sem tudom. De az ördög a részletekben rejlik. Az a kérdés, milyen más érdekes karaktereket hoznának be.

Kymy 2013.01.20. 23:03:04

Hatalmas az Arthur mondakör. Sok spin-off-ot lehetne kihozni belőle. Sok szereplőnek nem lett lezárva a sorsa.

Spawn85 2013.01.22. 01:11:25

"...vagy hogy nézte-e egyáltalán a sorozatot."

Na, ez engem is érdekelne, hogy egy színész néz-e egy sorozatot azután is, hogy mondjuk kiírták belőle.
Én gondolkodtam rajta, hogy megkérdezem Michelle-t, hogy nézett-e Merlint az 1. Évad óta (azt tudom, hogy EastEnders-t nem néz, mióta lelépett belőle), vagy hogy tudja-e egyáltalán, hogy most lett vége a sorozatnak, de aztán végül nem került szóba, amikor beszélgettem vele.
süti beállítások módosítása