Mutasd meg, hogy hős vagy, bizonyítsd a bajtársiasságodat, éld át a kalandot!
Most vált igazán aktuálissá a Merlin-játék szlogenje, hiszen tegnap mindenki számára megnyílt a játék béta változat. Ma este én is kipróbáltam, összehaverkodtam Merlinnel, megígértem neki, hogy megőrzöm a titkát, bemutatott Artúrnak, de találkoztam Gwennel és Gaiusszal is. Szereztem csinos páncélt és kardot, és épp Merlin oldalán aprítom a pókokat, akik ellepték a Sötét Erdőben található békés kis falut. Merlin szerint még a varázsláshoz is van némi tehetségem... :)
Szóval Albion varázslatos földje mostantól bárki előtt nyitva áll. A játékról bővebben olvashattok itt, és ha kedvet kaptok, gyertek kalandozni ti is!
Az indulással egy időben megújult a játék honlapja, ahol az egyéb tartalmak (screenshotok és letölthető háttérképek) mellett a fejlesztést vezető Jele Imre alábbi köszöntője olvasható:
"Majdnem egy éve annak a napnak, amikor csatlakoztunk a Merlin tévésorozat fantasztikus filmeseinek csapatához, hogy elkészítsünk egy játékot. A mi utunk sem volt más, mint amikor Merlin érkezett meg Camelotba a legelső epizódban. Őszinte csodálattal és tisztelettel érkeztünk az új otthonunkba, ugyanakkor erős meggyőződéssel az erősségeinket illetően. Camelot lovagjai tudják, hogyan kell fantasztikus tévésorozatot készíteni, mi viszont ismerjük a mágiát, tudjuk, hogyan kell játékot csinálni.
Ez az év gyorsan telt. Emlékszem az első napokra; a csapat magasröptű vitáira a Merlin sorozat alapértékeiről (és a kevésbé magasröptű szócsatákra arról, hogy vajon Artúr vagy Merlin nyerne-e egy harcban). Reméltük, hogy olyan játékot alkotunk, amely tiszteletben tartja a forrás anyagot, de érdemben ki is egészíti azt. Emlékszem az első játszható változat körüli izgalmakra az év elején, amely inkább volt drótváz, mint játék, de már megmutatta, hogyan fog mozogni a karakterünk és hogyan harcol a gonosz teremtmények ellen. Aztán jött a hosszadalmas folyamat, hogy létrehozzuk a szükséges tartalmakat, a varázsigéktől a fegyverekig, a varázslatos helyszínektől a szörnyekig, a lovagokhoz méltó küldetésektől a párbeszédekig, amelyeknek fültanúi lehetünk. És persze jött az idegtépő és megható pillanat, amikor az első játékosok érkezését láthattuk a zárt béta rendszerünkben. Micsoda esztendő!
Elképesztő utazás volt, hullámhegyekkel és hullámvölgyekkel. Ám játékkészítőként nagyobb jutalmat és motivációt el sem tudok képzelni a folytatódó munkánkhoz, mint hogy láthatjuk, hogy emberek játsszák és élvezik a játékunkat.
Isten hozott Camelotban! Isten hozott a Merlin játékban!"