Szereplők Puzzlewoodban

És egyéb hírmorzsák

 2012.06.11. 06:39

Tudom, hogy titeket (is) minden apró hír érdekel, úgyhogy csokorba gyűjtöttem néhány "egymondatost". Több mondatban...

Csütörtökön volt Bradley James (Artúr) Fast Girls című filmjének londoni díszbemutatója. A vörösszőnyeges eseményen megjelent Regan Hall rendező és a film számos színésze. Bradley a Merlin forgatása miatt nem tudott ott lenni, viszont küldött a rajongóknak egy humoros kis videoüzenetet - úgy nézem, Puzzlewoodból -, amit a film előtt levetítettek. A filmnek egyébként kifejezetten pozitív visszhangja van.

Apropó rajongók, a BBC America idén is megrendezi honlapján a brit (és egynéhány ír) férfi hírességek "tornáját", ahol a rajongói szavazatok döntik el, hogy az egyes párosításokból melyik kedvenc jut tovább. Tavaly Alan Rickman nyert, idén Benedict Cumberbatch fog (vagy megint Alan Rickman). De a mezőnyben van Bradley James és Colin Morgan (Merlin) is. Bradleyt első körben a kinti X-factorban szereplő fiúbanda egyik tagjával állították párba, Colinnak pedig maga Harry Potter, vagyis Daniel Radcliffe jutott ellenfelül. Mindketten nyerésre állnak, de még beeshet szavazni egymillió Potter-fan. Úgyhogy szavazzatok ti is!

Az elmúlt hét folyamán olvashattatok beszámolót az ötödik évad forgatásáról. A szerző kis késéssel még egy kapcsolódó fotót közzétett, amelyen a szereplők láthatók Puzzlewoodban. Ezt a képet találjátok a hajtás után.

bts0531_puzzlewood_lovagok.jpg

Nem, Elyan mellett nem Lancelot, hanem Sir Gwaine látható. Pedig egy pillanatra nekem is le kellett ülnöm.

Címkék: 5. évad bradley james forgatási fotó colin morgan

A bejegyzés trackback címe:

https://bbcmerlin.blog.hu/api/trackback/id/tr484577847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merry 2012.06.11. 10:57:06

Colin Morgan vezet D.R. előtt majdnem 20%-kal, a másik srácnak meg esélye seincs szerintem Bradley James ellen. De még beeshet egymillió Merlin fan is :)
Most már komolyan kíváncsi vagyok milyen sampont használ Eoin Macken mert mikor véget ért a 4. évad elég rövid lett a haja, most viszont régi pompájában tündököl. Tudom, tudom póthaj és paróka is van a kellékesnél de nem hiszem :)

SunnyDonnelly · www.sunny-donnelly.blog.hu 2012.06.11. 11:00:57

@Merry: sztem sem erről lehet szó (mármint h Mac parókát használna.. vhogy nem az a fajta :D)
Hajrá CM & BJ! Az érem két oldalának nyernie KELL!! :)
én tegnap addig szavaztam, míg ki nem írt vmit angolul az oldal, gondolom, hogy egy időre hanyagoljam a szavazást..:P mindezt 3x ismételte meg :P :D

(mit meg nem adnék egy Freyás lesifotóért*-* akár az eddigi jeleneteiből kerülne elő, akár valami új, 5.évados lenne*-*...)

siu 2012.06.11. 18:53:09

Szavaztam :) Köszi az infot!!
Jaj de jó lenne ha Lancelot lenne :))))

Jess.Mesii 2012.06.13. 09:16:37

Jaj, rossz hírek...hogy képesek a kedvenceimet egymás ellen versenyeztetni. Amúgy csak egy kis javítás: A Bradley elleni Louis Tomlinson csapata, a One Direction csak harmadik lett a brit X-faktorban...

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2012.06.14. 00:24:14

@Jess.Mesii: Köszi, javítottam. :) Mindenesetre ők az egyetlenek, akikről még én is hallottam, pedig nem néztem az angol X-factort.

Spawn85 2012.06.24. 02:25:25

"Csütörtökön volt Bradley James (Artúr) Fast Girls című filmjének londoni díszbemutatója."

A végére odaértem, akkor tudtam elszabadulni melóból, egy-két színészt láttam is kijönni a moziból, de akkor ezek szerint Bradley nem volt ott. A filmet magát még nem láttam.
süti beállítások módosítása